Thursday, February 27, 2014

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) - Hadiah Genap 3 Tahun Dalam Perkhidmatan Awam

Alhamdulillah... Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) - Hadiah Genap 3 Tahun Dalam Perkhidmatan Awam.. Rezeki dapat APC yang sememangnya menjadi idaman setiap pekerja dan sebagai penghargaan hasil kerja kita..


Entry ni patut keluar bulan Oktober 2013.. tapi memandangkan masa tu mood blogging adalah ke laut china selatan, maka entry ni baru dipublish pada penghujung bulan Februari 2014.. hihihihi..

Sekadar untuk kenangan terindah untuk disimpan kat blog kesayangan ni.. Alhamdulillah, genap 3 tahun dalam perkhidmatan awam ada sesuatu yang indah untuk dikenang.. tanda penghargaan yang tak ternilai..


Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) - Hadiah Genap 3 Tahun Dalam Perkhidmatan Awam
Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) ni memang setiap tahun ada kat setiap Kementerian atau Jabatan.. tapi selalunya MOF memang buat majlis agak lewat, banyak sangat program katanya kan.. 




Alhamdulillah.. terima kasih untuk rezeki ni.. semoga semakin komited dalam menjalankan tugasan seharian di pejabat.. hadiah sijil simpanan premium BSN tu aku masih simpan.. tengoklah nanti kalau nak cash back masuk dalam akaun simpanan ke kan.. tak terfikir lagi.. :)




Gambar atas pentas ambik anugerah tu aku tak scan lagi.. sebab Kementerian bagi hardcopy jer.. entah bila nak scan pun aku tak tau.. sampai sekarang ada jer dalam almari tu ha.. x bergantung dalam frame pun lagi.. ayah aku dah siap bawak gie kedai gambar pergi scan & cuci lagi sekeping letak kat kampung tu ha.. aku jer yang entah kenapa x berframe pun lagi.. hahaha..

Syukur Alhamdulillah ;)

- Salam sayang untuk semua -

Zana Adieyza 
"A Miracle is Another Word for Effort"



Photobucket

10 comments:

  1. alhamdulillah.. tahniah zana.. x kisahlah walaupun tahun lps dpt.. janji up entry sebagai kenangan

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..tahniah tahniah kakak gebu fadh !!!

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..tahniah tahniah kakak gebu fadh !!!

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...akak pun dpt thn lepas.. :)

    ReplyDelete
  5. ehh hadiah APC zana dapat bentuk sjil premium BSN ye? JKR dapat RM1k cash masuk acc. hihiihi.. xsame ehhhh

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..