Tuesday, April 2, 2013

Biarlah Berdiam Diri.....

Bila lagi?
Bila lagi?
Bila lagi?

Terima kasih atas keprihatinan anda untuk bertanya.. tapi, maafkan saya sebab lepas tu memang saya akan mula mendiamkan diri.. diam itu adalah lebih baik.. takut bila ada jawapan untuk soalan tersebut, hati anda & hati saya terasa sakit.. jadi, pilihan berdiam diri itu adalah yg lebih baik untuk menjaga hubungan kita.. 

Jangan pelik kalau dulu tengok saya kurang mesra dengan seseorang tu tapi sekarang saya boleh beramah mesra dengannya.. jangan pelik kalau dulu tengok saya rapat dengan seseorang tu tapi sekarang saya banyak mendiamkan diri dengannya.. 

Biarlah saya berdiam daripada saya berdendam.. biarlah saya berdiam daripada saya membenci.. biarlah saya berdiam daripada saya mengasari dengan tutur kata.. biarlah saya berdiam daripada saya menjauhkan diri..

Salam sayang untuk semua!!

With love,
~ aDieyZa ~
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

20 comments:

  1. huhuhu kenapa ni?? mcm frust je =(

    ReplyDelete
  2. Marilah sama2 kita bersabar ;)

    ReplyDelete
  3. kadang2 kawan baik sendiri pun tak faham
    kadang2 orang yang tak rapat dengan kita lebih sensitif pasal hal ni
    sabarlah
    tengah mengalaminya jugak sekarang

    ReplyDelete
  4. bila tu ALLAH SWT yang tentu kan...

    ReplyDelete
  5. senyum kak senyum dan terus senyum :)

    ReplyDelete
  6. berdiam lebih baik...hanya memerhati
    jangankan bersabar...

    ReplyDelete
  7. yerppp berdiam lebih baik :)

    ReplyDelete
  8. betui..dari kita menjadi kurang ajar atau terlepas cakap

    ReplyDelete
  9. berdiam diri and jgn layan org2 camtu...huhu

    ReplyDelete
  10. betul tu...silent better than talk...:)

    ReplyDelete
  11. Biarkan je..Usah dilayan...Cuma yang senasib dengan kita je yang faham perasaan kita...Banyak2 kan bersabar..ALLAH masih bersama kita..

    ReplyDelete
  12. ya betul.. tak bermakna diam itu mengalah :)

    ReplyDelete
  13. kdg2 tu berdiam itu jauh lebih baik & adalah cara terbaik !

    ReplyDelete
  14. diam diri ade masanyaaaaa... tapi hari hari tanya, hari hari kita diam, makin naik lemak. tunggu lah gunung berapi meletop! baru tau! hahahhahahhaa

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ