Saturday, May 23, 2015

Misi Seorang Blogger



Banyaknya cerita percutian yang tak sempat tulis dalam ni.. Tapi dah janji dengan diri sendiri yang kena jugak update cerita cuti2 dekat Krabi sebab ramai sangat yang bertanya bila nak update.. Percutian dengan mak abah dan anak sedara ke Langkawi pun kena update cepat.. Percutian dekat Raub, Pahang pun tak buat lagi.. Baru2 ni pergi bercuti kat Port Dickson dengan adik beradik pun nak kena siapkan entry jugak.. Dateline utk 4 entry percutian ni selesai sebelum raya ni.. fuuuhhhhhh *lap peluh..

So weekend ni draf beberapa entry yang boleh publish minggu depan.. Kalau dulu boleh jer update sehari 2 kali, kenapa sekarang susah kan.. Kena cabar diri utk lebih konsisten.. Sebenarnya nak konsisten tu yang payah.. 

Ada jugak yang request suruh update tips2 perkahwinan.. Katanya selalu sangat nampak mesra dengan Encik Adiey.. Ambooiiiiii.. Kita pun baru kahwin dik oiii, x sesuai nak bagi banyak2 tips perkahwinan.. Tapi boleh la selit2 nanti.. Mana yang boleh kongsi kita kongsi, mana yang peribadi sangat kita simpan sendiri.. hihihi..

Hope semangat blogging ni x pernah pudar.. sayang sangat dekat blog ni.. Terlalu banyak kenangan manis dengan blog ni.. Chaiyok2 Zana..

Selamat berhujung minggu semua..

No comments:

Post a Comment

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..