Tuesday, March 23, 2010

4 BuLaN LaGi!!


4 bulan lagi for our LoVeLyDay..

Cik adiey kata, 4 bulan tu x lama.. my family pun kata prkra yg sama.. tp aku lak rasa 4 bulan tu lama lg.. hehehe..

Semua dok bising ckp aku ni relaks sgt.. tp aku diamkan jer.. mls nak menjawab sgt.. aku dh siapkan jadual stp mggu.. mggu ni utk apa, mggu dpn utk apa, mggu seterusnya nak beli apa.. semuanya dh ada dlm wedding book aku.. so, asalkan aku ikut plan tu, ok jer kot..

Plus, ni mjlis kahwin ke 5 yg family aku handle.. so dh banyak pengalaman kot.. mak & abah pun nmpk relaks ckit berbanding time buat mjlis kahwin akk aku yg sulung.. just diaorg lebih fikirkan utk senarai tetamu sbb ni mjlis kahwin terakhir dlm adk brdk aku.. so if blh, xnak ada yg kecik hati bila x diundang..

So, 4 bulan lagi utk persiapan LoVeLyDaY.. hope semuanya berjalan lancar & dipermudahkan Allah hendaknya..

2 comments:

  1. nice layout yunk...

    mmg 4 bln x lame...tp 2bln tu lg x lame...wuaaa....

    ReplyDelete
  2. N, kalau kita tunggu maybe rasa lama.. hehehe

    yup dear.. 2 lg 2 bulan.. xlama lg!! excited!!

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..