Tuesday, March 2, 2010

E-Day aDieyZa - aDieyZa

Entry terakhir tentang majlis pertunangan aku & cik adiey..

Cinta yang kami bina sejak bertahun lamanya mendapat restu keluarga.. keputusan untuk mengikat tali pertunangan pd thn 2010 telah lama dirancang oleh aku & cik adiey..

Cuma selepas aidilfitri thn lps, baru aku bgtau kptsn tu pd mak & abah.. Alhamdulillah, tiada halangan dr mak abah.. bila kptsn utk bertunang diberitau pd mak ayah cik adiey, syukur Alhamdulillah.. mereka jugak xde halangan..

14/2/2010, tarikh majlis pertunangan kami.. majlis yang penuh bermakna bg hubungan kami berdua.. insyaAllah kami akan sedaya upaya utk menjaga hbgn ni dgn sebaik mungkin.. juga akan berusaha utk menjaga nama baik keluarga dlm tempoh pertunangan ni..

Doakan kebahagiaan kami berkekalan hendaknya.. doakan semoga segala yang dirancang berjalan dengan lancar..

Jom layan pic aku & cik adiey sepanjang majlis pertunangan kami berdua..








www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

7 comments:

  1. selamat menjadi tunangan orang =)

    ReplyDelete
  2. tahniah atas pertunangan Adieyza.. kawen jangan lupa jemput k.. hehhhe

    ReplyDelete
  3. thanks kak ann..

    insyaAllah xdilupakan.. seremban ke jempol x jauh mana pun kan.. hehehe

    ReplyDelete
  4. wah wah wah..romantiknye..selamat bertunang!! a day after saya bertunang.. =)

    ReplyDelete
  5. hairunmiza, thanks dear..

    romantik eh?? biasa2 jer dear..

    sehari awal jer eh..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ