Friday, April 16, 2010

PreParaTioN & DieT MusnaH


Sekejap jer dah hari Jumaat kan.. rasanya baru jer balik kampung semalam.. rupanya dah seminggu.. cepat betul masa berlalu..

Hujung minggu ni insyaAllah nak kuar dgn cik adiey cari barang hantaran.. sbb masih ada barang hantaran yg x dibeli.. sbbnya xde yg berkenan di hati.. bak kata cik adiey, selagi x dekat tarikh, semua rasa x berkenan di hati.. hehehe

Both family kasi tempoh sebulan lg utk cr semua barang hantaran.. sgt sempatlah sebulan tu.. masih ada tempoh utk bersuka ria sebentar.. hehehe..
(pic petang smlm.. cik adiey tersenyum puas setelah berjaya musnahkan diet aku dgn ajak mkn kat Pizza.. hehehe)

Sebenarnya aku & cik adiey xnak terlalu gopoh dlm buat persiapan.. sbb nnti kitaorg akn jd stress.. so sbb tu lah kitaorg buat persiapan mengikut jadual..

Doakan semuanya berjalan lancar ye..

12 comments:

  1. x pe...ade masa lagi...buat pelan2 k...nnti senang x la stress...hehehe...
    gd luck tau:-)

    ReplyDelete
  2. zana...u sengajakan nk kuar slalu...sambil menyelam minum air kn..kn..kn...

    ReplyDelete
  3. good luck..semoga semuanya berjalan lancar

    ReplyDelete
  4. Moga semuanya berjalan lancar ye wahai bakal kakak iparku. Jemput singgah ke blog kakcik.. (^_^)

    ReplyDelete
  5. N, sempat if kita x mudah leka.. hehehe

    ReplyDelete
  6. Gee, thank u so much my dear..

    ReplyDelete
  7. faiz, makan pizza yg baru tu.. layannnnnnn..

    ReplyDelete
  8. zana, mana de sengaja nak kuar..mmg terpaksa kuar la.. hehehe

    ReplyDelete
  9. kak chik, hehehehhe.. sempat terjah blog akk ye.. malunyerrrrrrr..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Selamat Datang 2016

Assalamualaikum.. Selamat datang 2016.. Semoga tahun 2016 ni akan membawa lebih banyak berita gembira buat kita semua.. 5 bulan menyep...