Monday, April 15, 2013

Seminggu Yang Sepi.. Kini Kembali Ceria!!


Seminggu tak mencoret dekat blog kesayangan ni.. serius rindu tau!! rindu nak membebel dan berkongsi cerita dengan korang semua.. lagi-lagi mood tengah happy ni.. banyak benda nak cerita ni.. tapi, banyak jugak kerja yang menanti.. acamner tu??

Meh letak point-point penting dulu apa yang kena share dekat blog minggu ni.. ada point-point ni senang la nak karang idea kan.. hohoho..

  • ada entry untuk sesiapa yang suka shopping online terutamanya shawl dan tudung.. member baik aku tengah buat grand opening yg mana menawarkan hadiah menarik! nak lagi best, korang sebut jer korang pembaca blog aku, terus dapat free gift dengan setiap pembelian!!! 
  • ada entry makan-makan.. siapa peminat burger bakar?? nanti aku share korang tempat yang korang boleh terjah ok.. kalau yang stay dekat Putrajaya, ada lokasi kedai baru yang boleh korang cuba..
  •  ada entry tentang tips hubungan mesra suami isteri.. ada jugak cerita tentang kajian berkaitan ketiak suami!! eh?? pelik bunyinya kan?? aku ni memang suka buat entry tips perkahwinan.. sebab aku nak semua yang baca tips tu akan sentiasa merasai kebahagiaan dan kemanisan alam perkahwinan tu..
  • ada entry tentang testimoni & produk Vitamin Shaklee.. bulan ni ramai customer yang beli vitamin untuk anti-stress dan kerap sakit kepala.. oh, risaunya saya bila kawan-kawan asyik mengadu kerap stress.. xpe, nanti zana share Vitamin Shaklee yang sesuai untuk masalah stress dan kerap pening/sakit kepala tu yer.. xmo stress2 tau!!
Ada jugak entry merapu-merapu yang lain.. tunggu yer.. *macam la ada orang yang sibuk-sibuk nak baca kan.. ini semua poyoooo Zana.. huhuhu..

Salam sayang untuk semua!!

With love,
~ aDieyZa ~

7 comments:

  1. saya menanti entry2 puan zana,. can't wait.

    ReplyDelete
  2. banyak entry berguna ni, memang tak sabar...

    ReplyDelete
  3. tak sabar nak tunggu² seua entry² tu.. hihihihihi.....

    ReplyDelete
  4. entri merapu yg paling ditunggu..hehe :p

    ok..nnt update ttg entri shopping online tu ek..x sabar nk shopping shawl

    ReplyDelete
  5. Happy Welcome back hehe.. papa puss lagi lama menyepi.. tapi xpe sbb xde org walking pon hehe..

    ReplyDelete
  6. zanaaaa.. welkam back sayanggggggggggggg ;))

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..