Monday, August 11, 2014

Happy 28th Birthday!

Syukur Alhamdulillah.. 11 Ogos 1986 (Isnin) - 11 Ogos 2014 (Isnin), genap 28 tahun hari ni.. Happy 28th Birthday NORSAHZANA BINTI MOHD JUMARO..


 Syukur kerana masih dipinjamkan usia utk terus menunaikan tanggungjawab sebagai hamba-Nya.. Terima kasih mak yang melahirkan saya.. Terima kasih abah yang sama2 membesarkan saya.. Terima kasih suami yang sudi menerima saya sebagai isteri.. Terima kasih semua yang sudi menceriakan hari2 saya..

Ya Allah, hari ini aku amat bersyukur di atas segala rahmat dan rezeki daripada-Mu.. setiap kebahagiaan yang hadir dalam hidupku terlalu bermakna.. setiap rezeki yang diterima dalam hidupku terlalu besar ertinya.. setiap kejayaan yang diraih dalam hidupku terlalu istimewa nilainya.. syukur Ya Allah.. 

Nota Cinta: InsyaAllah akan update cerita tentang surprise advance birthday daripada sahabat2 tersayang lepas ni.. lepas dah update cerita birthday baru keluar cerita raya yer.. lum terlewat rasanya sebab masih bulan Syawal lagi.. :)


Photobucket

9 comments:

  1. Selamat hari lahir Zana....semoga semua yang diidamkan Allah permudahkannya....amin!

    ReplyDelete
  2. happy bufday zana...kita kongsi tarikh yg sama. :)

    ReplyDelete
  3. hepi bufday..moga dikurniakan kesihatan yang baik, keluarga yg bahagia, dirahmati dan diberkati Allah sentiasa... sayang kamu... tgk zana, lain la dah masuk umo 28 ni... (emmi 28 bru sibuk nak kawen...) zana kawen umur brape yea..kawen muda ye?

    ReplyDelete
  4. happy 28th birthday dik, sanah helwah...

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday zana, smh Allah lanjutkan usia dalam keimana, dan diberikan Rahmat dan kebahagiaan dunia dan akhirat..

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Lahir Zana.. Semoga panjang umur, murah rezeki dan sentiasa di lindungiNya.. Amin

    rupa2nya kita nih sebaya.. cuma zana tua bulan je.. saya bulan november.. hihi

    opstt kahwin pun rasanya taun yg sama nih.. hihi :-)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..