Thursday, February 14, 2013

3 Tahun Lalu.....

3 tahun lalu, pada tarikh yang sama dengan hari ni, 14 Februari...

Bermulanya langkah baru dalam hidup aku dan Encik Adiey.. mengambil keputusan untuk mengikat tali pertunangan setelah 9 tahun mengenali hati budi masing-masing.. 


Tarikh 14 Februari yang dipilih oleh kedua keluarga menjadi bukti restu kedua belah keluarga.. cinta yang pada asalnya hanya 'cinta monyet" kekal utuh selama 9 tahun berikutnya..

Alam pertunangan itu tersangatlah indah pada kami berdua.. tiada masa untuk bergaduh.. tiada masa untuk bertengkar.. yang ada hanyalah masa untuk mengatur majlis perkahwinan yang hanya 5 bulan dari tarikh pertunangan.. segalanya indah!!

Syukur Ya Allah kerana kini dia jodoh untuk diriku.. syukur kerana ada seorang insan yang bergelar lelaki yang sudi menerima kekurangan dan kelebihan diriku.. syukur Alhamdulillah..

Salam sayang untuk semua!!

With love,
~aDieyZa~
Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

9 comments:

  1. sama la kite..tp kite bkn tarikh tunang tp tarikh baru2 nak bermula..;)

    ReplyDelete
  2. senang kan tunang sekejap ja. akak pun sekejap ja.. tp 8 bulan gak la. bulan 4 tunang - bulan 12 tawen.. hikhik :D

    ReplyDelete
  3. selamat ulangtahun hari pertunangan.

    salam kenal

    ReplyDelete
  4. 5 bulan sekejaplah jugak.. tp berbaloilah dah 9 tahun kenalkan.. mesti dah kenal hati budi.. jadi tak payahlah bertunang lama sangat.. moga jodoh kalian berkekalan yer...

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah .. moga jodoh berkekalan sampai syurga hendaknya :)

    ReplyDelete
  6. assalam...saya dah datang
    tks sudi singgah blog saya :)
    dan selamat ulangtahun perkahwinan

    ReplyDelete
  7. semoga kekal selama lamanya yeeeeeeeeeeeee ;)

    ReplyDelete
  8. semoga ikatan yg dibina terus utuh selamanya..

    ReplyDelete
  9. happy 3rd engagement anniversary.eka pun dulu tunang kejap je zana.sbb kami jauh kat.tunang tu wat syarat ja.tunang merisik sekali gus.

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ