Tuesday, February 5, 2013

Anak Dara Saya!


Anak dara saya yang dah makin membesar dengan comel dan bijak.. lagi beberapa bulan genap anak dara saya setahun.. rasa macam baru lagi pegang dia yang baru lahir..

Tak sabar nak tunggu dia tau jalan.. nanti boleh curi dia selalu bawak pergi shopping! boleh culik dia untuk bawak pergi makan2! boleh bawak lari dia untuk pergi jalan2! hehehehe.. 

Sesuka hati kan nak culik anak orang? ada saya kisah?? ni kan anak buah saya.. jadi secara automatik, dia anak saya!!!! hihihihi..

Alya, Acu rindu sangat kat Alya.. sayang Alya ketat2... mmmuuuaaahhh!

Salam sayang untuk semua!!!
 
With love,
~aDieyZa~
Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

11 comments:

  1. best kan...nieyl anak buah pompuan semua nyer dah besar2...nak kecil xde..tggu la de anak sndr nant..sbb skrg nie yg lahir rmai kaum adam..hehehe~

    ReplyDelete
  2. alya ade iras2 acu sikit la..comellll gebusss ! huhu

    ReplyDelete
  3. Ala tomei-tomei Alya ni. Nanti time birthday, mesti acu beli hadiah best2 utk Alya.

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ