Monday, May 27, 2013

Minggu Yang Bersemangat!!!

Mulakan hari anda dengan senyuman.. 



Terperanjat tak tengok muka bolat tu?? hahaha.. sama2 berlumba muka sape lagi bolat.. tapi, dah tentu2 Encik Adiey tak mengaku muka dia bolat.. ceh!

Minggu ni semangat aku luar biasa cikit.. semangat membara untuk melakukan yang terbaik pada tarikh penting yang akan menjelang tak lama lagi.. dah kena mula fokus untuk memenuhkan segala macam ilmu dalam minda ni.. orang kalau dah lama tinggalkan dunia pembelajaraan macam ni lah.. otak dah sedikit "sejuk".. huhuhu.. apapun, semoga segala urusan pada tarikh penting tu dipermudahkan Allah.. semoga impian aku untuk "sesuatu" tu akan tercapai..

So untuk semua, selamat menjalani minggu baru dengan penuh kegembiraan, kebahagiaan dan keberkatan.. 


Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

2 comments:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ