Friday, May 14, 2010

Baru 3 BuLaN...


Salam syg to all my LoVeLy ReaDeRs..

Pagi tadi tgk kat ticker.. rupanya hr ni genap 3 bulan aku & cik adiey bertunang.. syukur Alhamdulillah..

Apapun, masih terlalu awal utk aku katakan ttg perjalanan hidup antara aku & cik adiey.. aku sendiri xtau apa akn terjadi pd masa depan..

Jodoh pertemuan, ajal maut semua di tangan Allah.. kita hanya boleh merancang tp tuhan yg menentukan segalanya..

Selama 3 bulan ni, semuanya indah berlaka.. lps jer tunang kitaorg dh sibuk fikir utk persiapan LoVeLyDaY.. sbb kitaorg bertunang 4 bulan lebih jer.. so mmg makin bahagia bila memikirkan ttg hari bahagia tu..

Gaduh? Dugaan? tipulah kalau xde gaduh langsung kan.. ada gak selisih faham but stgh jam lps tu dh elok blk.. sbbnya kitaorg mmg x biasa gaduh lama.. plg lama kitaorg gaduh pun sehari jer kot..

Syukur Alhamdulillah.. semoga situasi ni akn terus bertahan sampai akhir hayat kitaorg..

Aku pun berdoa agar semua B2B yg lain juga akan kekal bhgia bersama psgn masing2 hingga akhir hayat.. sama2lah kita jaga hubungan cinta yg kita bina akn diredhai Allah hendaknya.. amin..

11 comments:

  1. bahagia selamanya....amiin..doakn tuk NZa jgk..

    ReplyDelete
  2. bese la tu kn gado2.me pn salu gado ngn tunangan.tp klu gado mesti lame.uh.=(

    ReplyDelete
  3. zara, sama2 kita doakan ye..

    ReplyDelete
  4. N, zana doakan agar NZa kekal bhgia selamanya..

    ReplyDelete
  5. mawar, xmo lah gaduh lama2 ye.. cepat2 pujuk if salah sorang ngajuk k..

    ReplyDelete
  6. thalhazlin, thanks dear.. sama2 kita doakn yg terbaik k..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Selamat Datang 2016

Assalamualaikum.. Selamat datang 2016.. Semoga tahun 2016 ni akan membawa lebih banyak berita gembira buat kita semua.. 5 bulan menyep...