Wednesday, May 19, 2010

EnTrY Ke 100


Tajuk mcm poyo jer kan??

Org lain dh buat beribu enty.. tp aku yg baru 100 entry ni dh nak kecoh.. hehehe

So aku nak ucapkan tahniah pd siri sendiri ( masuk bakul angkat sendiri betul la bdk zana ni kan? ) sbb dh berjaya membuat 100 entry.. tahniah!!!

Terima kasih jugak pd semua follower or silent readers (ada ke eh?) yg sudi read this blog.. really appreciate.. thank u so much!!


4 comments:

  1. wah. layout baru? dalam hati ada taman gitu. hee

    ReplyDelete
  2. kay kamal : thank u so much dear.. hehehe.. blushing..

    ReplyDelete
  3. thalhazlin, a'ah dear.. zana tkr layout sbb ambik mood x sabar nak kahwin ckit.. hehehe..

    hati ni makin berbunga2 la dear.. msti u pun sama.. hihi..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Selamat Datang 2016

Assalamualaikum.. Selamat datang 2016.. Semoga tahun 2016 ni akan membawa lebih banyak berita gembira buat kita semua.. 5 bulan menyep...