Friday, January 8, 2010

Bye2 & Happy Birthday!!

Tajuk entry tu ok x eh? hehe.. mcm pening & pelik jer.. dah bye2 bunyi mcm sedih.. then happy birthday bunyi mcm gembira.. mana 1 sebenarnya perasaan aku skrg?

(me & balqish)

Apa yg sebenarnya yg cuba aku maksudkan ni? Nak tau jawapannya baca entry ni.. hehehe


Nasi putih, ayam berempah, kari ikan, kerabu, ikan masin, timun, sambal belacan,jeli kelapa & kek..

Tu semua adalah menu mkn tghr td.. giler senak perut aku skrg ni.. skrg mmg aku tgh kurangkan nak mkn nasi but sbb de jamuan kat office ni, perasaan nak mkn tu memberontak wei.. xleh tahan!! dan xkan la aku x makan kan? nnti org kata tolak rezeki lak.. huhuhu


tq abg mie.. mmg sodap abg mie masak..yummy2..

Sebenarnya ada jamuan sikit kat office aku hr ni.. utk meraikan one of officer Puan Rosliah yg akn bertukar ke Sabah.. aku panggil dia kak ros (tp perangai dia bukan mcm kak ros dlm citer upin ipin tu k)..

Ingat lg first time dia tegur aku utk ajak gie meeting on first day aku kerja kat sini.. tghr tu lak dia ajak aku gie cafe, dia belanja aku mkn.. baru masuk kerja manalah kenal semua kan? so aku byk la tanya kat kak ros.. dia jenis x kedekut ilmu & byk bg nasihat..

Time kak ros bg ucapan terakhir, sebak sgt.. de gak beberapa org yg meleleh air mata.. aku pun sedih & rasa sayu jer.. time aku salam & peluk dia td, terus air mata aku ni meleleh.. sbbnya dia bgtau bnda yg mmg blh buat hati aku tersentuh.. sob2.. sob2..



Lepas tu kitaorg buat sambutan birthday utk staff & officer yg birthday on January.. Balqish (my sweet friend), Ayu & Puan Fariza potong kek sama2.. sedap ooo kek tu.. mmg meletop la!!


(ayu, balqish & kak fariza)

Layan pic yg sempat disnap..




(gosipsss wif kak shima & kak nik)


Dipendekkan citer, mmg aku mkn byk hr ni.. musnah diet aku.. hehehe.. (padahal diet xbersungguh sgt pun).. tp aku nak make sure lps ni control ckit pemakanan aku mcm sblm ni.. chaiyok2 zana!!!

6 comments:

  1. xpe..mkn besar skali skala...tp jgn slalu, kay! hehehe...

    still ada masa utk diet =)

    ReplyDelete
  2. nasib baik sekali sekala kak nik..

    if setiap mggu, mmg musnah impian zana nak trnkan berat badan.. hehehe

    hope sempat la ye.. hehehe

    ReplyDelete
  3. nyam2..sedapnya makanan dan kek itu..aku blom dinner lagi..huhuhu..

    Great Teacher Onizuka

    ReplyDelete
  4. sharinginfo, yup.. yg pntg mmg sgt meriah...

    ReplyDelete
  5. eyriqazz, baru nmpak jer tu.. lum rasa lg..

    dah rasa confirm nak tambah nasi lg tau!!

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..