Thursday, May 24, 2012

Esok Harinya.......


Esok harinya... 

Hampir sebulan menanti.. hati berdebar2 memikirkan perasaan ditinggalkan suami tercinta..  walaupun cuma 2 minggu, tetapi hati ni terlalu sedih.. maklumlah, kali pertama berjauhan untuk tempoh masa yang lama.. sebelum ni paling lama 2 malam jer.. ni 14 malam tanpa encik suami di sisi.. perasaan?? biarlah disimpan di dalam hati..

Minggu ni sedaya upaya menghabiskan sepenuh masa di rumah bersama suami.. tiada entry baru di blog.. tiada blogwalking.. on9 pun sekadar 5-10minit.. selebihnya, bergurau senda bersama yang tersayang.. hari2 yang dilalui terasa begitu indah... semoga perasaan indah itu akan terus berkekalan hingga ke akhir hayat kami.. insyaAllah..



Semoga encik adiey selamat pergi dan pulang hendaknya.. semoga dia dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang berjauhan ini.. hati isteri mana yang tak risau setiap kali memikirkan suami menguruskan diri sendiri.. selalunya semuanya disediakan.. bila dia pergi seorang tanpa kita di sisinya, perasaan risau itu selalu hadir.. semoga segalanya dipermudahkan Allah..

InsyaAllah, cerita penuh tentang pemergian encik suami ke destinasi itu akan diupdate hujung minggu nanti.. doakan agar semuanya berjalan lancar yer.. 

Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

9 comments:

  1. InsyaAllah... moga semua urusan di permudahkan olehNYa...

    **zana kalau bosan, meh lah lepak presint 5... ngeh3x...

    ReplyDelete
  2. patutla senyap... takpe... suami diutamakan... kalau boring tu p la jln2 kat gerai2 yang ada sempena hari belia... tapi kena minta izin dulu...

    ReplyDelete
  3. berlainan dgn akk esok suami akk pulang
    setelah sebulan kursus T_T tinggallah kami dua beranak.

    apapun jgn sedih2 k sekejap je masa berlalu.take care :)

    ReplyDelete
  4. insyaallah semoga dipermudahkan segalanya

    ReplyDelete
  5. Jgn sedih2 yer... Haa luangkan masa bersama yer... Ehem2.... Bekalan cukup yer.. Hahahah

    ReplyDelete
  6. alaaa lamer tggal..tatau cter..fadh pown bru balik induksi 2minggu..eh suami akak da keje jauh ea kak ?
    semoga kasih sayang tetap mantopppp..bile da jauh mst makin rendu makin sayang ketat2..huhu

    ReplyDelete
  7. Sue pernah rasa gak tapi 4 hari... Rasa cam 4 bulank... Tapikan sgt2 lain bila dia balik tua... Rasa cam lama xjumpa rasa rindu yg amat2 ala2mcm bercinta dlu2

    ReplyDelete
  8. As Salam.... Jom singgah GHUMAISHA BOUTIQUE...ada tudung2 terkini...jgn lupa jd BLOG FOLLOWER dan LIKE FanPage Ok..TQ

    http://ghumaishahijab.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ