Thursday, May 31, 2012

Spontaneous Thursday - Rindu Itu Indah!

Perasaan rindu itu indah.. setiap detik kita merasai perasaan rindu, setiap detik jugalah hati kita merasai perasaan cinta yang mendalam..



Perasaan rindu itu indah.. setiap kali kita menyebut perkataan rindu, setiap kali itulah diri kita merasai pentingnya kehadiran insan tersayang di sisi...



Perasaan rindu itu indah.. setiap kali kita mengingati orang yg kita rindu, setiap kali itulah hati kita akan merasai nadi cinta..



Perasaan rindu itu indah.. setiap kali seseorang itu merindui  kita, setiap  kali itu jugalah jantung kita berdegup kencang merasai perasaan rindu itu..



Perasaan rindu itu indah.. setiap detik yang dilalui dengan perasaan rindu, setiap detik jugalah kehidupan kita menghargai makna sebenar kasih sayang..


RINDU ITU INDAH!! 


www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

10 comments:

  1. ai paham sebab dulu masa berchenta pun ai PJJ *perchentaan jarak jauh* lepas kawen pun kena berpisah sebab dia kena keja kat jpn masa tue....blk nnt rasa mcm baru berchenta...baguih gak berjauhan seketika ni

    ReplyDelete
  2. akak ni rindu nak keja..coz dah byk hari mc...dan bercuti.Rindu jugak kt asben..eh baru je dia pi keja 2 jam lalu..awatlah rindu....rindu nk suh dia picit2 badan yg lenguh2 ni hihi

    ReplyDelete
  3. setuju..so true..rindu membuatkan cinta kte makin kuat dan mendalam..

    ReplyDelete
  4. Sesekali diterjah rasa rindu ye...

    ReplyDelete
  5. Blog k.zana dah jd blog jiwang... Sweet sgt :) hihihi

    ReplyDelete
  6. rindu tu memang indah..tapi kekadang menyeksa diri...he..he

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ