Friday, May 18, 2012

Jumaat Ini & Jumaat Depan


Pada hari yang sama minggu depan, pada waktu yang lebih kurang sama pada minggu depan, aku akan dapat melalui satu pengalaman baru.. pengalaman yang mengajar aku untuk lebih berdikari apabila berjauhan dengan yang tersayang..

Anggap perpisahan sementara ini sebagai pengalaman sekiranya perpisahan yang abadi terjadi.. sesungguhnya ajal maut itu di tangan Allah.. sesungguhnya juga insan yang tersayang itu hanyalah pinjaman sementara buat kita.. *tetiba rasa betapa kita perlu menghargai setiap masa yang ada bersama insan tersayang..


Dengan penuh harapan agar dengan berjauhan sementara ini akan menyusul beberapa berita2 gembira buat kami.. semoga berjauhan sementara ini akan membawa lebih banyak kebaikan dan kegembiraan buat kami sekeluarga.. InsyaAllah..

Nota Cinta: dah mula tolong encik adiey packing2 barang.. hope semuanya berjalan lancar..

9 comments:

  1. Salam Zana...pasti rindu-rinduan nanti ya.Tkpe la,zaman IT ni mcm2 ada..yg jauh akan terasa dekat.
    Zana jgn sedih2 kena tinggal ya...:D

    ReplyDelete
  2. Haaa.. janji nak bagitahu hari ni... =p

    ReplyDelete
  3. cik abg nak g umrah ye??jengjengjeng...harap2 semua selamat kembali kepada sedia kala malah lebih baik lagi..aminnn=)

    ReplyDelete
  4. Insyaallah, Dia akan pulang dengan selamat... Tolong doakan kami juga!

    ReplyDelete
  5. pasti merindu nti..hehe...takpe zana lama2 nti rasa cam biasa ditinggalkan..js pun pernah camni...apapun semoga zana tabah menghadapi hari mendatang...

    ReplyDelete
  6. pepandai lah bawak diri sorg2 zana..huhu... D pon tak dpt bayangkan kalau nt D kena posting kat luar selangor..especially kat Sabah or Serawak.. Hmm...jauh nk berulang nt

    ReplyDelete
  7. be strong zana.eka pun tak penah berjauhan dgn en somi.kadang kita perlu berkorban utk kehidupan yg lebih gemilang kan... :)

    ReplyDelete
  8. hurmm... husband zana pergi mana sebenarnya??
    huuu..jgn cedih sangat yangggg...
    kerinduan itu akan jadi lebih manis, msti rase excited bila nak berjumpa semula..
    **been there

    huhuuhu

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..