Monday, December 31, 2012

Entry Penutup Di Tahun 2012

Tinggal beberapa jam sebelum meninggalkan hari terakhir di tahun 2012.. sekajap sungguh masa berlalu.. banyak kenangan dan memori di tahun 2012.. 

Memori pahit harus dilupakan segera!! memori sedih harus dilupuskan segera!! memori menyakitkan hari harus dipadam segera!! memori indah harus dikenang sampai bila-bila..

Impian yang dah kesampaian harus dipelihara dan dijadikan kenangan indah selamanya..impian yang masih belum kesampaian harus ditambah usaha dan doa..

Kejayaan yang diraih perlu dikekalkan agar terus mencapai kejayaan di masa hadapan.. kegagalan yang menimpa perlu diperbaiki dan dijadikan pengajaran..

Secara peribadinya, tahun 2012 banyak mencatatkan sejarah peribadi aku yang tersendiri.. terlalu banyak pengalaman kali pertama yang berlaku di tahun 2012.. pengalaman manis dan pahit silih berganti.. itulah adat dan lumrah kehidupan..

Tahun 2012 bakal menjadi sejarah.. tahun 2013 bakal mencipta sejarah.. semoga tahun 2013 lebih baik daripada tahun 2012.. semoga lebih banyak kegembiraan, kebahagiaan, kejayaan, keberkatan dan kesyukuran buat kita semua..


Sesungguhnya, terlalu banyak impian dan harapan yang dinantikan untuk tahun 2013.. 

"Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kami.. berkatilah segala usaha kami.. lindungi kesejahteraan kami.. murahkanlah rezeki kami.. panjangkanlah umur kami dalam ketaqwaan dan keimanan kepada Mu Ya Allah.." 

Salam sayang buat semua!! 

With love,
~aDieyZa~

Photobucket

11 comments:

  1. hepi new year jugak...moga apa yang diimpi bakal tercapai di tahun 2013..

    ReplyDelete
  2. selamat menyambut kedatangan tahun baru 2013...

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru insyaallah.. semalam adalah sejarah .. akan dtg adalah ketentuan...

    ReplyDelete
  4. happy new years...
    insyallah..all the besh k

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru kakak sayang..semoga tahun baru ini akan jadi tahun yg lebih bermakna dr tahun2 seblom ni..in sya Allah ;)

    ReplyDelete
  6. Hepi new year kak,,., buang yg keruh amek yg jernih :)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..