Monday, December 3, 2012

Disember - Yang Terindah dan Terpahit

Disember!!

- Sedar tak sedar dah masuk bulan terakhir tahun 2012.. 

- Sedar tak sedar, ada beberapa azam yang masih belum tertunai.. 

- Sedar tak sedar, dah banyak perancangan dan azam untuk tahun baru 2013..

- Sedar tak sedar, terlalu banyak perkara yang indah dan pahit yang telah dilalui sepanjang tahun 2012..

- Sedar tak sedar, IMPIAN yang paling diharapkan tiba untuk tahun 2012 masih belum kesampaian.. adakah impian itu akan dapat dicapai dalam baki beberapa hari lagi??

Nota cinta : Disember korang macam mana pulak? 


Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

20 comments:

  1. disember yg tak sabar nak cutiii :)

    ReplyDelete
  2. disember...bulan cinta, coming soon

    ReplyDelete
  3. semoga semua perancangan berjalan dgn lancar

    ReplyDelete
  4. disember nie mmg byk luangkan mase bersama suami tersayang..:) berbanding ngan bulan2 lain..hehe~sbb nyer bulan akhir..abis kan cuti tahun..hehehe~

    ReplyDelete
  5. terkejut dh msk bln dis...moga impian terlaksana..amin

    ReplyDelete
  6. xpe zana..selagi kta idup selagi tu kiter berusaha..plus doa..insyAllah ade hikmahnye yg berlaku...go go zana...ececeh..hehe..

    disember sy biasa2 mcm bulan lain jgk..jaga anak2 asuhan mcm biasa..hehe...

    ReplyDelete
  7. disember bulan utk merehatkan diri...next month dah due...

    ReplyDelete
  8. zana: "Sedar tak sedar, IMPIAN yang paling diharapkan tiba untuk tahun 2012 masih belum kesampaian.. adakah impian itu akan dapat dicapai dalam baki beberapa hari lagi??" <--same goes to me! in shaa Allah...rezeki kita akan tercapai tidak lama lagi, jgn pernah berhenti berusaha, ye!

    ReplyDelete
  9. zana: "Sedar tak sedar, IMPIAN yang paling diharapkan tiba untuk tahun 2012 masih belum kesampaian.. adakah impian itu akan dapat dicapai dalam baki beberapa hari lagi??" <--same goes to me! in shaa Allah...rezeki kita akan tercapai tidak lama lagi, jgn pernah berhenti berusaha, ye!

    ReplyDelete
    Replies
    1. same lah dgn idaaaa.. tp ida tak mengharap sbb lately takde usaha sangattt... ;p

      Delete
  10. tak sabar tunggu dividen ASB





    hahahahahaha.....

    ReplyDelete
  11. jgn berputus asa ye zana...sama2 kita berdoa..

    ReplyDelete
  12. InsyaAllah...IMPIAN itu pasti akan menjadi milik kita suatu hari nanti...

    ReplyDelete
  13. taknak tinggalkan disember sbb tkut nk hadapi tahun baru..sebb mingkat la usia,
    tapi belum tercapai lagi hasrat..huuuu

    ReplyDelete
  14. sedar tak sedar....
    yg tertunai alahamdulilah...
    yang belum insayalah ade rezeki mesti tertunai

    ReplyDelete
  15. kalo leh x mo disember, nk januari 2012 smula huuhuhu

    ReplyDelete
  16. dah nak 2013 dah.. bila tahun baru tiba mesti pikirkan hal masa depan

    by: djdanchef

    ReplyDelete
  17. InsyaAllah kak ada masa lagi ini sebelum tahun 2013..chaiyok2... mane tahu newyear akak dapat berita yg paling mengejutkan akak.. amin... sama2lah kita yer :)

    ReplyDelete
  18. nadia pon sama, still ada impian 2012 belum tercapai.
    moh la kita usaha bersama2. ;p

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ