Thursday, July 7, 2011

Jom Mengundi!

Jom mengundi!!

Hari ni sajer2 buat undian kat blog.. tapi ni bukan undian untuk pilihan raya yer.. ini dinamakan undi ngada2.. untuk hilangkan bosan.. hilangkan stress.. hilangkan perasaan marah.. tapi x boleh hilangkan selsema aku ni.. motip??






Kalau sudi, silalah mengundi saya!! undi anda adalah rahsia.. hihihi.. 
 
Kalau dah undi, sila laporkan diri di komen entry ni.. saya akan balas kunjungan di blog anda nanti.. macam YB melawat kawasan gituuuu.. harap maaf jika tuan blog agak merapu hari ni.. kesihatan terganggu, maka emosi serta jiwa turut terganggu.. lalalala..
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

7 comments:

  1. erkk...igtkan dah masuk bertanding tuk parti mane tadi?? so, zana...ni ape kes? ce citer sket nak undi utk ape..n ape pekdah yg kami2 para pengundi ni dpt?

    ReplyDelete
  2. opis ai tak leh bukak benda tu... huhuhu

    ReplyDelete
  3. yang nak undi.tp takde perkataan next plak pas tick

    ReplyDelete
  4. opis aku tak leh bukak benda alah tu weh...

    ReplyDelete
  5. done hehehe..1 je ker ape..knape uya ble jawab 1 soaln jer hehehe

    ReplyDelete
  6. dah ngundi dah...

    eka try cari shout mix zana.mmg tak de ke sblm ni....neway selamat berhujung minggu juga.dah sihat sepenuhnya ke zana? rajin2 mkn ubat taw. dan jgn g perhimpunan bersih:) take care

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ