Thursday, July 7, 2011

Kesihatan Terganggu


Hari ni aku rasa x berapa sihat.. sejak semalam selsema.. tido malam tadi pun x selesa.. bangun pagi tekak pulak sakit.. masa bersiap nak gie keje, badan dah mula rasa panas.. petanda nak demam tu makin kuat pulak.. tapi cuba gagahkan diri jugak untuk gie keje.. 

Sampai office makin rasa nak demam.. tambah pulak duduk dalam aircond ni.. ntah mampu bertahan sampai petang ke x.. keje tertunggak masih x siap lagi.. hujung bulan nak cuti agak lama so risau x dapat siapkan pulak..

Malam tadi pukul 9 dah masuk tido sebab rasa mengantuk yg teramat sangat lepas makan ubat selsema.. pagi ni ingatkan nak makan ubat tapi risau pulak kalau aku tertidur kat office.. hihihi.. memang x selesa nak buat keje dalam keadaan selsema ni.. semuanya rasa terganggu.. tapi nak x nak, kena kuatkan semangat jugak..

Hope dapat bertahan sampai petang.. doakan aku sihat2 jer yer.. bulan ni aktiviti aku agak padat.. so kalau x sihat, risau pulak semua aktiviti tu tertangguh atau terpaksa dibatalkan.. harap2 semuanya berjalan lancar..

Keep blogging guys!!
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

23 comments:

  1. take care Zana.. klu perlu jumpe dokter tau..selsema mmg leceh..Yana n asben baru baek selsema...letih 2-2 selsema..ohoohoh

    ReplyDelete
  2. aduhai.. ai pun sama.. suara masih sengau lagi ni

    ReplyDelete
  3. hope u will get well soon dear...chaiyok2

    ReplyDelete
  4. semoga zana cepat sihat. jgn tangguh2 lah honeymoon tu. rugi. hehehe...

    ReplyDelete
  5. tabahkan hati zana..gigihkan diri..selagi daya ok.. nt kalau dah tak boleh sgt... p lah klinik...takpun cepat2 sumbat panadol..takut nt makin melarat

    ReplyDelete
  6. moga zana cepat sembuh...rajin2 makan ubat ye.

    ReplyDelete
  7. mudahan cepat sihat dik, banyakkan rehat yea.

    eerr errr selera makan? sihat tak? hikhikhik :P

    ReplyDelete
  8. moga cepat sembuh kak...jgn lupe mkn ubat hehe :)

    ReplyDelete
  9. cepat baik ye dear...jgn skip mkn ubat tau!!

    ReplyDelete
  10. moga cpt sembuh ek zana...jgn lupe mkn ubt...pastu try makan oren...nor pn husband tgh xsht nie...

    ReplyDelete
  11. aDieyZa semoga cepat sembuh ye.. jaga makan minum.. bykkan minum air suam.. you can do it girl.. GO aDieyZa GO (^_^)

    ReplyDelete
  12. t8 care yunk..klo x sihat..rest k..

    ReplyDelete
  13. jg kesihatan ye kak..tp mmg skrg musim kowt kan??
    mal pon sesema ><"

    ReplyDelete
  14. musim demam kan skrg ni.. take care ye..

    ReplyDelete
  15. semoga akak cepat2 sihat yer...

    take care sis..

    nanti da sihat..leh join 1st giveaway ila eh..hehe

    ReplyDelete
  16. kalau x ok juga , ke klinik tau dik .. jgn dibiarkan ok .. hope adik will be ok nanti ..

    ReplyDelete
  17. semoga kak cpt sembuh.minum byk air kak..

    ReplyDelete
  18. sib baek dapat update blog lagi kan? huhu.. pepepom, get well soon k..

    ReplyDelete
  19. take care dear.rajin2 makan obat

    ReplyDelete
  20. i pon same mcm u..asyok soksek2 aje..kejap2 bersin..badan panas je..musim agaknye kot..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ