Monday, May 14, 2012

Shopping Kain Pasang - Hasil dari Nuffnang


Akhirnya dah berjaya menggunakan sebahagian duit Nuffnang yang diterima.. bulan lepas dapat cheque dari Nuffnang, then terus cari idea nak guna duit tu untuk apa.. kononnya nak beli sesuatu yang boleh digunakan..

Masa tengah belek2 website online shopping, nampak promosi kain pasang kat FB Yatie Lavender Shop - http://www.facebook.com/yatielavender.shop.. 

Gambar daripada FB Yatie Lavender Shop

Since kain pasang tu nampak cantik, terus jer beli guna duit yang dapat dari Nuffnang.. hujung bulan ni baru nak hantar kain pasang tu ke tailor.. x decide lagi nak pakai baju tu untuk raya puasa atau raya haji.. *puasa pun belum, dah fikir raya haji?? gilerrr!

Suka sangat berurusan dengan Kak Yatie dari Yatie Lavender Shop ni - http://www.facebook.com/yatielavender.shop.. message kat FB tengahari, buat bayaran keesokan harinya then 2 hari kemudian kain tu dah sampai kat office.. memang pantas.. so kalau ada yang masih tercari2 website online shopping yang menjual kain pasang, mungkin boleh cuci mata dekat FB Yatie Lavender Shop.. service adalah terbaik! 

Ada lagi balance duit dari Nuffnang tu, so nanti nak beli tudung yang sesuai dipakai dengan baju tu nanti.. yang tu kemudian2 la yer.. sebab tunggu kain tu dah siap jadi baju baru fikir tentang tudung.. huhuhu



So terima kasih kepada kamu semua yang sudi singgah blog yang x seberapa ni.. dengan hasil kunjungan anda, saya mampu memiliki sepasang baju yang cantik *(pada aku cantik, tapi x tau bagi korang cantik ke x..hihihi).. kerana kunjungan anda semua saya mampu bergaya dengan baju merah menyala di hari raya nanti.. terima kasih semua!! * dah macam ayat artis menang award pulak.. hahahha..

Nota cinta: warna baju tu sesuai dengan saya sebagai Mak Ngah.. MERAHNYA MAK NGAH!!!!!

Photobucket

10 comments:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..