Monday, August 13, 2012

Kisah GiveAway - Hadiah Birthday & Pantun Kelakar

1) ♥ dak pink
"Saya rasa Zana Adieyza akan dapat hadiah barang kemas seperti cincin, gelang atau earings daripada Encik Adiey Adieyza".. Ini kerana, birthday Zana Adieyza jatuh dedekat dengan Hari Raya, so haruslah hadiahnya ada kene mengena dengan raya

Zana Adieyza tembam bam bam bam,
Ketembamam seiring dengan Encik Adiey,
Marilah kita menyambut lebaran sampai lebam,
Bagi meraikan puasa yang hadir setahun sekali.

memang ternyatalah zana ni tembam kan.. sampai pantun pun Ain cakap zana tembam.. hihihi.. sambut raya sampai lebam?? lebam memikirkan duit untuk persiapan raya.. hihihi..

2) BrightEye
"saya rasa Zana Adieyza akan dapat hadiah kasut sepasang daripada Encik Adiey Adieyza"

Hari Raya hampir tiba
Pakai Langsir warna merah jambu
Ramai yang singgah dan duk bertanya
"Kenapa tak pakai warna merah, biru ke, hijau ke?" 

langsir rumah zana warna merah.. nak pakai pink adiey marah2.. hahaha.. 

3) jemarisuri
yang pasti hadiah drp encek suami...sudah tentu HP baru kan...sekurang2 samsung ...hihi

seminggu lagi nak beraya...
minggu ni masih berpuasa...
semoga HP baru meriah lah raya...
dapat bergambar bersama-sama...


wah, seronoknya bergambar guna handphone baru.. memang meriah la.. takut x beraya sebab bz belajar guna handphone baru.. hihihi 

4) ~~AzaLea~~
Maybe Zana dapat hadiah purse...

Nak buat dodol kene jolok kelapa
Time menjolok terserempak antu raya
Confirm Encik Adiey menggaru kepala 
Sebab besday isteri dekat benor dgn raya


aku pun kesian dengan encik adiey.. dah la nak raya, nak beli hadiah aku lagi.. rasa macam serba salah sangat.. *padahal dalam hati beria2 tertanya2 dapat hadiah apa.. hahaha

5) Kakzakie
 "saya rasa zana adieyza akan dapat hadiah handbag raya daripada Encik Adiey Adieza"

Seruan takbir dengan marhaban 
alunan bayi tidur berenjut
baru menghulur mohon kemaafan
menantu terkentut mertua terkejut

nasib baik zana x pernah terkentut depan mak mertua.. hahahha.. kalau pernah, haruslah maluuuuuuu...

6) Qhaifa Nur
hadiah mungkin jam tangan, handbag tau buka posa kat hotel hik..hik..

makan lemang ketupat dipagi raya
makan bersama en. adiey sorang
zana adieyza nak sambut besday dan raya
cepat pilih nak balik kg tau pergi honeymoon

lepas raya nak gie honeymoon la.. pakej honeymoon dan hadiah besday.. boleh?? hihihi

7) Dinda Iva
"saya rasa Zana Adieyza akan dapat hadiah sepasang kasut yg charming daripada Encik Adiey Adieyza"

zana teringin nak beraya pakai selipar jepun
tapi adiey malas layan sambil makan nangka
wahhhh..puasa zana tak penuh pun...
mane boleh adiey bagi duit raya 3angka...


mana tau zana puasa x penuh ni?? ala, kantoi sudah!!!! tapi nak jugak duit raya 3 angka sebab setiap tahun x pernah x dapat... hihihi


8) Abil Fikri Ahmad
Hadiahnya - handbag

pantunnya - emmmmm..jap, fikir jap..aaa jap,jap..emmm aaa, cm ni bunyinya.....aaa, alaa lupa pulak..jap yea, zana tgk komen lain dulu...

aaa...aaa... abang... abang abil... aaa... aaa.. nanti dah ada pantun bagitau eh.. aaa.. aaa.. terima kasih sebab sudi teka.. aaa... aaa.. *perli kak gee eh?? hihihi



Nana Aris
saya rasa Zana Adieyza akan dapat hadiah purse chantek daripada Encik Adiey Adieyzq

Pergi tambun makan roti
Roti dimakan atas TALAM
Acik zana comel lagi baik hati
Disayang semua especially en.adiey siang dan malam


motif makan roti atas talam????? sajer jer dengki kan? haruslah sayang siang malam.. kalau sayang siang jer, rugi la waktu malam... hahaha

Nota cinta: Ada beberapa orang yang bagi jawapan tepat untuk hadiah tu.. yang teka tepat tu, pantunnya pun kelakar jugak.. gelak besar aku & encik adiey baca.. hihihi.. pemenang akan diumumkan selewat-lewatnya Rabu ni... selepas raya insyaAllah dah boleh dapat hadiahnya..



Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

7 comments:

  1. Salam zana.Semuanya kreatif2 dkm berpantun :)

    ReplyDelete
  2. haha..nak ketawa besar bila bE baca semua pantun yg zana paste.. hilang ngantuk..hehe

    ReplyDelete
  3. Eh... kakak jadi malu pulak zana..

    ReplyDelete
  4. Happy belated bday kak... Moga pjg umo, murah rezeki dan dilindungiNya...

    ReplyDelete
  5. alamak...^^
    malu plak bila baca balik...hihi..
    sbb idea spontan bila baca entry zana aritu...^^

    ReplyDelete
  6. Ala!! Ida terlepas GA ni... tu lah bukak blog zana lambat!! =((

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ