Monday, May 30, 2011

Salma Juara Mentor 5!!



Tahniah buat Salma, juara baru Mentor 5.. pertama kali tengok Salma menyanyi masa konsert pembukaan, aku dah memang suka dengan suara Salma.. memang best!!

Alhamdulillah rezeki Salma jadi juara Mentor 5 malam tadi.. persembahan Salma malam tadi memang best.. suara dia memang sedap untuk kita dengar.. paling aku suka, lagu baru Salma.. meremang bulu roma ni masa dengar dia nyanyi.. terbaik!!!!


Untung Erra Fazira sebab ada protege macam Salma.. mentor pun dapat habuan yg best kan.. congrats jugak untuk Shiha & Iqa!!

P/S: korang sokong siapa?

www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

8 comments:

  1. da agak mesti salma menang punye. btw, tang atas tu sis eja SALWA =P terkejut ai taw. hhehehe

    salma salma salam. yeah!

    ReplyDelete
  2. suker dorang menang tapi ai tak sempat layan pun smlm. era cantek giler kan....

    ReplyDelete
  3. saya pon suka sangat salma menang.....yeah.....

    ReplyDelete
  4. nadia tak tengok pun mentor semalam....selama rancangan mentor 5 neh, sekali je kot nadia tengok....uhuhuhu bukan tak minat tp nadia dah semakin jrg tengok tv skang....

    ReplyDelete
  5. yey!! Salma menang! mentor ni lebih terbaik dari AF kan kak.. AF tu tah ape2 pon..cuma pakej cantik dan famous bila keluar nanti..tu je..

    ReplyDelete
  6. salma no 1, iqa no 2, ratnah no 3 shiha no 4^^

    ReplyDelete
  7. suka suara salma...mmg power! tapi akak kureng sikit lagu baru dia...lagu baru Shiha lagi best...

    ReplyDelete
  8. wahai zana blogger putrajaya. aci x jawab soalan dd kat latest entry dd pasal kat putrajaya nak makan katne eh slain nasik2

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ