Tuesday, November 27, 2012

Tuesday Blues

Tak pasal2 hari ni jadi "Tuesday Blues".. semuanya gara2 kena pakai tudung korporat Kementerian sebab hari ni ada Perhimpunan Bulanan..




Stress setiap kali pakai tudung ni.. jenis kain tudung yang tersangatlah licin dan susah nak dibentuk.. dengan muka aku yang sedia boooolat ni, makin membooolat bila pakai tudung ni.. *eh, nak salahkan tudung pulak nampak muka booolat.. hihihi..

Maka secara automatik, aku mengisytiharkan bahawa hari ni sebagai Tuesday Bluesssss untuk aku sorang.. korang jangan nak bluessss sangat eh.. senyum selalu tau!!

Will update later!
Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

9 comments:

  1. boolat pun comey jugak.. no worries. hihi :D

    ReplyDelete
  2. nieyl skrg nak pakai balik tudung2 bawal nieyl tuh...melambak da kat umah...sbb nyer skrg nie dah x pakai..pakai jenis sarung aje..hehehe~senang n cepat...

    ReplyDelete
  3. ada juga tuesday blues ek...hehehehe...

    ReplyDelete
  4. hehe tudung mcm tu BE pun x suka.. leh wat muka kite booollat sgt..

    ReplyDelete
  5. mmg akak tak pakai tudung jenis ni..susah..
    tapi zana ttp cantik.....

    ReplyDelete
  6. halamak! camane boleh nak terjangkit ni zana, dh nak start blues jugak nih! haha

    ReplyDelete
  7. elok je terletak tudung tu...comel je :)

    ReplyDelete
  8. kite pun kadang menguji kesabaran betul bile nak pakai tudung yg licin..bile dh xsabar terus tukar tudung lain..hehehe

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ