Friday, November 9, 2012

Ingatlah Segala Yang Manis Bersama Dia



Setiap kali terasa hati, ingatlah balik segala memori indah bersama..

~ kenangan kali pertama berjumpa dan bertentang mata ~
 kenangan kali pertama keluar bersama ~
kenangan majlis perkahwinan ~
kenangan bulan madu 


Setiap kali rasa x puas hati, ingatlah balik segala pengorbanan yang telah dia lakukan..

pengorbanan masa menemani kita membeli belah ~
pengorbanan wang ringgit membeli hadiah istimewa untuk kita ~
pengorbanan tenaga menyediakan segala yang terbaik untuk kita ~
pengorbanan jiwa menyayangi dan menyintai kita tanpa jemu setiap hari ~


Jangan kerana sedikit hati kita terluka tapi kita lupakan semua yang indah dan bahagia.. ingatlah setiap saat manis bersama.. ingatlah setiap hari yang dilalui bersama.. insyaAllah, perkahwinan akan kekal bahagia... 

Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

19 comments:

  1. hihi~betul tuh..kdg2 bler die xde dkt ngan kite...terasa sunyi aje hidup nie...hihi~

    ReplyDelete
  2. kami hari2 berkasih sayang

    muahahaha

    wing wing...

    ReplyDelete
  3. betul betul betul....bila kita ada selisih fhm dgn dia cube refresh sgala kebaikan yg dia lakukan...

    ReplyDelete
  4. setuju...
    hargai setiap masa.......

    ReplyDelete
  5. wahhh.. Zana, dah cam pakar motivasi pun ada...
    moga, dpt dicontohi pasangan y lain..
    InsyaAllah...

    ReplyDelete
  6. insyaallahhhh
    kadang2 kita terlupa ..
    tkasih kerana mengigatkan dik ..
    sukeeeeee ;)

    ReplyDelete
  7. begitulah sepatutnya utk mengekalkan sesebuah perhubungan.. lbh2 lg hubungan di antara suami isteri..

    ReplyDelete
  8. em. betul. lagikan lidah lagi tergigit.. kan?

    jemput singgah~

    ReplyDelete
  9. iye lah..sgt setuju ngan zana....kadang2 js terlupa...hihi

    ReplyDelete
  10. as salam

    saling mendoakan, insya Allah bahagia dunia akhirat

    ReplyDelete
  11. nak kongsi sikit,jemput tengok blog saya,thankz
    http://tester-kesuburan-pregnancy-murah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. insyaAllah aminnnn.
    semoga rumahtangga kita semua kekal bahagia hingga ke syurga. amin. :)

    ReplyDelete
  13. Insyaallah moga kita dirahmati allah n kekal bhgia :)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ