Friday, November 2, 2012

Kunci Menambat Hati Suami

Tiga asas penting untuk menjadi isteri yang dikasihi

1)  Jaga makan minum suami
2) Jaga maruah suami
3) Jaga kehendak nafsu suami

Isteri digalakkan untuk mecari kunci yang boleh menambat hati suami.. tak banyak sebenarnya kunci untuk menambat hati suami.. tapi kalau isteri dah tau apa yang membuatkan hati suami tertawan, insyaAllah selamanya hati suami akan ada pada isterinya.. cuma isteri kena bijak mencarinya.. antara kunci yang paling mudah:

1) hidangkan air dan makanan untuk suami..
2) menemani suami makan..
3) salam dan cium tangan suami terutamanya bila suami balik kerja..

Semoga semua isteri dapat menjadi isteri yang menenangkan dan membahagiakan hati suami.. insyaAllah..


- sumber : perbincangan dalam Semanis Kurma 1/11/2012 -

Salam sayang untuk semua!!
 
With love,
~ aDieyZa ~
 

Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

16 comments:

  1. Insya'Allah...good info kak..

    ReplyDelete
  2. semanis kurma.... haaaa semput!!!!

    insyaAllah, saya akan buat yg terbaik buat semua tersayang

    ReplyDelete
  3. insyaaAllah jom kita amalkan dengan hati yg ikhlas,,

    ReplyDelete
  4. moga kita semua kekal bahagia....

    ReplyDelete
  5. :) Alhamdulillah, 'kunci utama' yang disenaraikan sedang di praktikkan... skang tgh cari 'kunci pendua' untuk 'security'lak... hihihi...

    ReplyDelete
  6. setuju zana..semua tu penting ...dan harus iklas...semoga kekal ke hujung nyawa..amin...

    ReplyDelete
  7. wahhhh rendunyer nk tgok blog akk ni..akhirnyer blog tmpt kerja kembali seperti biase..da bole view balikk yeayyy !..

    setiap tips2 akk akn fadh simpan dlm hati bile da kawen nnt..hihi

    ReplyDelete
  8. Tengok juga Semanis Kurma semalam.. Banyak ilmu & pengisian..

    ReplyDelete
  9. manisnya kurma ini.... ehehhe...
    ingat tak sape ckp camtu?
    hehehe...
    okey2!!! mmg perlu tambat hati suami, agar suami kite tak pandang ke ppuan lain
    kan....

    ReplyDelete
  10. Sgt3 betul zana..tp skang nie duk umah mil agak terbatas nak wat segala2..tunggu ade umah sendri baru leh 100% all out..hehehe

    ReplyDelete
  11. moga kita kekal bahagia selamanya..

    ReplyDelete
  12. zana...bgus info ni, mdah2an kite menjadi isteri yg disygi suami selamanya..amin..insyaallah

    ReplyDelete
  13. Part teman suami makan tu yg membuatkan kita makan sekali, habis diet weh!!! HAHAHAHAAHA

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ