Tuesday, January 10, 2012

Cenderahati Bandung, Indonesia


Jumaat lepas terima parcel dari sorang blogger.. teruja nak bukak bungkusan tu! terpampang nama Ann GreenStrawberry kat bungkusan tu.. masa ni dah dapat detect apa barang kat dalam tu sebab kak Ann dah bagitau aku yang dia nak pos cenderahati dari Bandung..

Masa bukak jer parcel tu macam terkejut gak la.. sebabnya, kak Ann kata dia kirim Fridge Magnet Bandung untuk aku.. tapi sekali bukak, bukan ada FM Bandung jer, siap dapat 2 batang pen & 2 keychain! perggghhh, dapat 3 barang sekali tu!!! seronok habissssssss..




Segan jugak dengan kak Ann sebab aku bagitau dia nak kirim FM tu dengan duit.. tapi bila aku nak bayar FM tu, dia kata x perlu.. segan ok! dah la sekali 3 FM dia bagi.. pulak tu ada hadiah lain lak kan.. walaupun just pernah jumpa 2 kali & contact thru blog/fb tapi kak Ann sudi hadiahkan cenderahati dari Bandung untuk aku... 




Kat sampul bungkusan tu, kak Ann siap tulis ni
 


 
Terharu!!! maybe dia maksudkan yang aku support dia untuk promote buku All About My 1st Year tu.. tapi aku ikhlas tolong promote buku tu.. xde pun harap apa2 balasan.. padahal kak Ann ni lagi la banyak bagi support tentang perjalanan aku untuk menanti "rezeki" yang aku idam2kan selama ni..

Untuk kak Ann, terima kasih sangat2 untuk cenderahati dari Bandung tu.. zana suka sangat!!! bertambah la koleksi FM zana.. keychain & pen tu pun dah selamat digunakan.. tq so much kak Ann!!
 



Untuk sesiapa yang nak dapatkan pakej2 melancong ke, boleh la try contact kak Ann yer.. sebab dia ada pakej2 melancong yang best2! kalau blogger yang ada baby & berminat untuk dapatkan All About My 1st Year Book pun boleh contact kak Ann kat blog Mrs.AGC ..

Nota Cinta: siapa nak pergi bercuti boleh la bagitau aku.. nak jugak kirim FM (kirim dengan bayaran).. seronok bila tengok koleksi FM dah bertambah..
 
 
Photobucket

20 comments:

  1. salam adieyza..comel2 cenderahati tu kan..smoga murah rezeki kak ann tu..;)

    ReplyDelete
  2. best kn zana kumpul fm? sy suka jugak ;)

    ReplyDelete
  3. owh jelez
    sebab FM from indon x der lagik pong ngeeee

    ReplyDelete
  4. Ida pun suka kumpul FM! Tapi mana tempat yg ida pernah pergi jela ida beli... Nnti baru tau, mana lagi kita belum pergi.. hehehe~

    Zana, ajak en.adiey tu jalan jalan... boleh beli FM! huhu

    ReplyDelete
  5. yna pun suka FM.. dah mcm2 bentuk dan rupa tergantung kat peti ais, ahaha

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah, rezeki tu kan, nak 1 dapat 3.....

    ReplyDelete
  7. wahhh syoknya.....dapat freezer magnet...saya pn minat juga...

    ReplyDelete
  8. bestnya dapat cenderahati.... Kak Nida dulu tak minat kumpul fm ni.. tapi laaa ni dah minat terover lak..huhu

    ReplyDelete
  9. nana pon ske collect FM..skang ni parents nana pon dah berjangkit..hehe

    ReplyDelete
  10. comel...nak jugakkkkkkkkkkkk!!!!!

    ReplyDelete
  11. seronoknya ..
    lebih2 layie FM tuu ;)

    ReplyDelete
  12. Zana, singgah balas, salam perkenalan, saya pun suka kalo dpt souvenier walaupun keychain ke, fm, sgt2 la gumbira tak terkata...

    ReplyDelete
  13. bestnya..zana..kak ita pengumpul FM...nak kirim FM(kirim dan bayar juga )ok...ada sesiapa nak go oversea..tolong lah ya..he..he

    ReplyDelete
  14. untunglah sis...nak jugaaaaaaaaakk!

    ReplyDelete
  15. syoknya dpt cenderahati =)

    ReplyDelete
  16. suka baca blog k.ags tu..rezeki jangan ditolak zana..hee..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..