Thursday, January 12, 2012

Happy Birthday Mak!


Selamat Hari Lahir istimewa untuk mak mertua tersayang, Puan Noriah Binti Musa..

Semoga mak sentiasa dimurahkan rezeki, diberkati usia & berada dalam lindungan Allah selalu.. kak ngah doakan agar Allah berikan mak kebahagiaan di samping ayah, anak2, menantu2 & cucu2 tersayang..

 Tahun ni dapat jadi orang pertama yang ucap "Selamat Hari Lahir" dekat mak.. suka!!! encik adiey yang suruh aku call mak sebab dia nak mandi dulu.. lepas tu dia jeles sebab aku dapat jadi orang pertama.. eh, bukan dia ke yang kata call la dulu.. now nak jeles2 lak eh?? hihihi..
 
Pagi tadi masa call mak, risau sangat.. risau bila mak tengah demam sekarang ni.. risau sebab tau mak tu jenis payah jugak nak diajak ke klinik.. lebih selesa makan ubat panadol jer.. kena pujuk lebih cikit baru lembut hati nak ke klinik.. hope mak cepat sihat yer..
 
  Nota Cinta: x sabar nak balik kampung minggu depan.. rindu masakan mak & mak mertua.. 
 
Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

12 comments:

  1. happy besday makcik..semoga sentiasa ceria dan bahagia...dan semoga cepat sembuh ya...sama mcm mak mertua kak ita ..susah nak gi hospital ...

    ReplyDelete
  2. happy birthday makcik....mintak hadiah ngan tuan punye blog..=]

    ReplyDelete
  3. salam singgah..;)
    pagi2 dah terjah blog org..
    neway..happy bfday utk mak u juga ;)
    smoga hidupnye sntiasa diberkati oleh Allah

    ReplyDelete
  4. selamat hari lahir semoga berbahagia selalu hendaknya

    ReplyDelete
  5. selamat hari jadi makcik...
    moga sentiasa sihat...
    di samping keluarga,
    jgn lupe, minta Zana belanja makan besar malam nih, heeeee~

    ReplyDelete
  6. wah ! jadik org pertame eh !! tahniah !!

    slmt ulangtahun makcik...smg pjg umur dlam kesihatan, berbhgia dgn keluarga tersyg...amin..

    ReplyDelete
  7. HB makcik...slm kenal dr nor..

    ReplyDelete
  8. happy bufday mak mertua akak!!

    :)

    semoga dipanjangkan umur InsyaAllah.

    ReplyDelete
  9. selamat hari lahir mak ! sayang mak !


    <------ budka ni nak jugak panggil mka , hehe <3

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ