Thursday, January 12, 2012

MyDeal - Ampang Super Bowl


Hari tu aku ada beli deal untuk game bowling.. walaupun aku ni main bowling selalu sangat masuk longkang, tapi nak jugak beli deal tu.. hihihi.. dasar perempuan, pantang nampak murah jer nak beli kan..


Tapi malam tu agak kurang jugaklah aku main masuk longkang.. kurang daripada selalu.. selalunya kalau aku main bowling asyik ke longkang jer.. kali ni ada peningkatan 10%.. hahhahahahahhaha... 10% pun nak kecoh macam 100%...
 

Kalau ada deal main bowling ni lagi, harus aku beli cepat2 & banyak2.. sebab untuk 3 game baru RM5.50.. murah habis dah tu!! xdelah rasa rugi sangat bila main masuk longkang sebab bayar harga murah.. kalau selalu tu kena bayar RM21 untuk 3 game tapi asyik ke longkang jer.. issshhh, rugi gile bayar tapi x pandai main kan.. huhuhu..
 
 
Nota Cinta : korang pandai main bowling?
Photobucket

20 comments:

  1. hish tak pandai main...selalu mengelak kalau org ajak main bowling..hehe

    ReplyDelete
  2. Sabtu ni nak pi main boling kat The Mines.

    ReplyDelete
  3. x pernah main bowling mesti x pandai kan..kan

    ReplyDelete
  4. hehe rajin btol agak langgan mikladeal tu kan . fadh jarang plak tgok .

    lmer xmen bowling since last men awal tahun lepas injured kt dada sbb hayun kuat sgt kot..kakakaka

    ReplyDelete
  5. berlatih dan terus berlatih.. practice make perfectkan... kalauder murah lagi beli lagi....

    ReplyDelete
  6. aku pun xreti sangat main boling...

    ReplyDelete
  7. saya sgt suka main bowling!! tp dah lama x main bowling... rasanya nk dikembalikan aktiviti main bowling ni.. anak pun dah agak besarkan... :)

    ReplyDelete
  8. waa..saya nak jugak men boling ni..hehehe

    ReplyDelete
  9. selamat berbowling..
    huhuhhuhu..
    intan dah lama x pegi...

    ReplyDelete
  10. tak pandai.. tapi ape kate kalau ade deal kita beli reramai & kita main together-gether.. ☺

    ReplyDelete
  11. lama x main ni
    dah berthn la
    mesti main balik bola masuk longkang lagik nangesss!

    ReplyDelete
  12. zana kak ita pun malu kalu main boling ne asyik masuk longkang aje..malu org tengok...kekadang hub by aje yg main...

    ReplyDelete
  13. tengok2.. pergi tak ajak qlah .


    *rajuk

    ReplyDelete
  14. xpandai gak. tp kadang2 ada gak strike..hehe

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..