Tuesday, January 3, 2012

Mood Bekerja Di Tahun Baru


Selamat pagi semua!!!
Hari ni rasa bersemangat nak meneruskan kerja di tahun baru.. semangat yang diharapkan berterusan sepanjang tahun.. insyaAllah..

Macam mana sambutan tahun baru korang? sambutan tahun baru untuk aku sangat menarik! kenangan yang indah untuk dikenang.. nanti aku update cerita tentang tahun baru tu.. 

Macam mana dengan aktiviti masa cuti 3 hari ni? cuti aku biasa2 jer.. tak pergi mana pun.. hanya banyak pergi tawaf shopping complex untuk membeli belah.. terapi yang bagus! selebihnya, dihabiskan dengan meluangkan masa bersama encik adiey.. manfaatkan peluang bercuti bersama yang tersayang memang lebih seronok.. bangun pagi gurau senda sambil tarik2 selimut, berebut remote aircond & tv memang best! hihihi..

So, marilah kita mulakan kerja di tahun baru ni dengan perasaan yang gembira & wajah yang ceria.. cuba amalkan untuk membuatkan sekurang2nya 3 orang tersenyum hari ni.. kalau berjaya, itu bermakna korang dah berjaya membahagiakan orang lain jugak.. 


Nota cinta : Seyum selalu!!
Photobucket

4 comments:

  1. cuti tahun baru dok umah je..habiskan masa dengan mak n ayah (",)

    ReplyDelete
  2. selamt thun baru dear...
    cuti semlam 3 hari sungguh penat melayan karenah ank2..sakit sendi2 tulang nih...
    baik keje dr jg dorang ;p

    ReplyDelete
  3. cuti tahun baru duk di rumah sbb masih dalam pantang.. hehehe kerja pun blm start lg masih bercuti sampai hujung minggu ini... anyway happy new year fren!

    ReplyDelete
  4. i dah buat semua orang senyum sebab i pos dalam FB, hantar anak i pergi sekolah, tapiiiiiiiiiiiii baru tau hari ni sekolah tutup lagi hhehehe

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..