Wednesday, January 18, 2012

WordLess WednesdaY - Tayang Kasut




 
"Kawan-kawan sekapal"

www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

22 comments:

  1. Salam..

    sekapal? wah kaya ni ada kapal haha..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. masa ni eida x de la yunk.. ni gathering yg kat wetland tu.. time tu kan eida x dpt join..

      Delete
  3. mcm kenal salah satu tu kasut cinta. hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi.. hebat! xpayah tgk muka pun dah tau tu kasut sape.. hihihi

      Delete
  4. sape yang pakai kain batik tu? hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. member zana pakai kain batik dgn baju kurung yg mcm ramai org buat masa hari khamis sebab baru balik kenduri kahwin katanya..

      Delete
  5. Wah.. boleh masuk jadi model iklan kasut ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi.. iklan kasut yg x perlu nampak muka..

      Delete
  6. huhu..kasut itu tlh tidak dipakai lagi.. kenangannn...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ