Thursday, January 27, 2011

Ada Apa Atas Meja


Hari ni sajer nak buat tag yg aku ambik dari blog La Dolce Amira aka Myra ni..

Tag ni untuk korang tunjukkan apa yg ada atas meja korang (meja kerja ke, meja belajar pun boleh la kot).. dan syaratnya xpayah la korang kemas2 meja tu yer..

Ok, meh sini aku tunjuk apa yg ada atas meja office aku ni..

Office aku ni memang amalkan 5S, so semua meja kenalah kemas & tersusun..

Tapi selalunya kalau dah terlalu bz, petang barulah ada peluang nak kemas.. dan semua rajin kemas bila nak audit 5S jer.. hihihihi..


Ni bahagian paling aku suker.. stationery + mug cumil + kalendar (motif kalendar sampai2???) huhuhu...

Semua board kat meja pegawai & kakitangan bahagian aku ni seragam jer.. xboleh sesuka hati tampal sebarang notis yg mengarut2 kat board tu.. nampak kosong jer kan?? tapi dah itu amalanya.. kenalah ikut kan..



So, sesape yg rajin boleh la buat tag ni yer.. leh kongsi apa yg ada kat meja korang pulak..

4 comments:

  1. hohoho...MPOB xde 5s so far...tp dgr kaba cm nk amalkn jgk..laaayann...

    ReplyDelete
  2. ff, thanks yer.. kalau ada rezeki ko buat album nnti, belikan 1 lagi bekas pen tu yer..

    ReplyDelete
  3. N, 5S ni leceh gak.. tp nampak teratur tu yg best..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..