Friday, January 21, 2011

FirsT BirthDay CeLeBRaTioN aS HusBanD


Semalam merupakan antara hari2 yg terindah untuk dikenang..

20 Januari 2011 merupakan birthday encik adiey yg ke 28 (sayang, mcm x percaya sayang dah 28thn.. hihihihi)

Syukur Alhamdulillah semua yg dirancang berjalan dengan lancar.. kenangan kali pertama celebrate birthday suami memang indah..

Tepat 12 malam, menjadi org pertama yg wish birthday depan mata encik adiey sendiri.. feel yg sangat lain.. hihihihihi..

Aktiviti pagi just luangkan masa berdua.. tapi ni pun dah cukup bermakna.. mentang2 birthday dia, habis la aku kena buli kan.. semua benda x boleh buat sendiri.. katanya ni lah masa nak manja lebih.. nasib la birthday tu setahun sekali kan..

Petang keluar makan kat Pizza Hut.. dah lama rasanya x gie makan kat fast food.. misi nak control dari makan kat fast food terpaksa dilupakan sekejap.. sila abaikan muka saya yg makin tembam itu!!!!!!

Lepas dah kenyang haruslah jalan2 kan.. penat gak shopping kali ni sebab sana sini kedai buat sale.. maklumlah, nak raya cina so haruslah sale sana sini..

Dah lewat petang encik adiey ajak balik rumah.. tapi dia x tau yg aku dah booking sesuatu utk kitaorang berdua.. then terus aku ajak dia ke 1 tempat..


So, terus menuju ke D' Aura Spa kat Taman Equine.. tenang sangat masa masuk spa ni.. suasana & alunan muzik memang menenangkan jiwa..

Sebenarnya, aku memang dah buat booking utk couple massage kat D'Aura Spa ni.. just ambik pakej 1 hour body massage..

Nak bagi peluang kat encik suami berada di spa masa birthday dia..

Memang namanya couple massage, tapi ada tabir yg menghalang antara room aku & room encik adiey.. sebab yg urut aku dah tentulah ladies kan dan yg urut encik adiey pulak dah tentulah lelaki.. even x nampak muka, tapi still berborak dengan encik adiey..

Service sangat puas hati.. nanti aku review tentang D'Aura Spa ni yer.. sebab pakej & harga yg ditawarkan tersangat menarik.. lagi best utk yg dah kahwin sebab dapat buat spa treatment dgn yg tersayang.. tunggu review tu yer sbb memang menarik!!!

Lepas buat body massage, terus balik rumah.. time tu maybe encik adiey ingat x de hadiah dari aku sebab aku dah bawak dia ke spa.. tapi sangkaan dia meleset sama sekali..

Hadiah jam ni aku belikan khas utk dia pakai utk aktiviti lasak.. sbb be4 ni dia banyak koleksi jam utk kasual & formal jer.. lagipun kebelakangan ni encik adiey makin minat dengan aktiviti lasak..

Plus, masa beli jam ni kat City Chain, memang tengah ada sale.. since jam ni new edition sempena Tahun Baru 2011 & ada 10% discount so memang haruslah beli kan..


Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.. happy sangat bila encik adiey happy sepanjang hari.. semoga kegembiraan semalam akan terus kekal hingga akhir hayat..

4 comments:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..