Wednesday, January 12, 2011

HaPPy BirthDaY MoTHeR iN LaW


Selamat Hari Lahir istimewa untuk mak mertua tersayang, Puan Noriah..

Semoga mak sentiasa dimurahkan rezeki, diberkati usia & berada dalam lingdungan Allah selalu.. zana doakan agar Allah berikan mak kebahagiaan di samping ayah, anak2, menantu2 & cucu2 tersayang..

Syukur kerana Allah berikan aku mak mertua yg terlalu memahami & caring.. banyak ilmu masakan yg aku belajar.. stp kali balik, request mak ajar aku mcm2 jenis masakan.. mak lak gemar layan..

Paling best bila mak mertua sendiri urut2 badan & kepala bila aku demam.. mak urut aku tapi mak yg sendawa.. hihihi.. mak kata angin dalam badan aku mak tolong buangkan.. comel jer dengar jawapan mak..

Hari tu ada drama merajuk jap kat rumah in law.. merajuk dgn encik adiey.. tapi encik adiey x tau yg aku merajuk.. sabar jer laaaa.. mak perasan yg aku merajuk.. mak masuk bilik tanya aku ok ke x.. terus nangis bila mak usap2 kepala aku.. tetiba rasa sayu jer time tu.. terasa yg diri ni terlalu dihargai..

Syukur Ya Allah kerana aku diberi peluang merasai kebahagiaan ini..

Selamat Hari Lahir Mak.. Zana sayang mak!!! mmmuuuaahhh

2 comments:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..