Friday, January 21, 2011

GamBaR SenDiRi PaDa BanTaL


Terjumpa lagi 1 laman web yg sangat menarik...

Hari tu aku ada post tentang Name PillowCase kan? siap ada comment dari Faiz Farish yg kata lagi best kalau ada gambar kat bantal tu..

So, now aku dah jumpa website yg ambik tempahan utk letak gambar kita kat car cushion & pillow.. sangat cute!!!!!!!

So Faiz Farish, ko boleh order cushion yg ada gambar ni utk ko yer.. kalau baik hati, boleh terus tempahkan & bayar utk aku.. hehehehe..

Then ada jugak segala macam barangan yang kita boleh tempah utk letak gambar kita kat barang tu..

Ada keychain, mug, puzzle, t-shirt, mousepad, badge, car sign & mcm2 lagilah.. terlalu banyak sampai x larat nak listkan semuanya.. hihihi..


Credit to heartbeat

Sangat unik.. nampak yg memang barangan tu khas utk diri kita kan..



8 comments:

  1. hahahaha, ade jugak? huhu.... kalau letak gambar muka, mesti sayang nak guna. hahaha

    ReplyDelete
  2. yunk..comelnyerr..spesel ni...nk tgk laa..

    ReplyDelete
  3. eh macam bestlaaa berkenan tang bantal tu.. nak tempah jugak la..hihi

    ReplyDelete
  4. areteacar, comel mcm kamu jugak.. hihihihi..

    ReplyDelete
  5. faiz farish, ko mmg kan?? hari tu beria kata if ada muka sendiri lg best.. bila aku dah jumpa ko lak kata sayang nak guna..

    kalau ko syg nak guna, ko belikan utk aku.. biarkan aku yg guna.. hahahaha

    ReplyDelete
  6. N, mmg nampak special kan dear?? gie tengok & if ada yg berkenan, haruslah menempahnya kan..

    ReplyDelete
  7. jivebumz, memang best kan if ada muka kita kat bantal tu.. tempah kak, jgn x tempah..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..