Monday, January 3, 2011

HaPPy BirthDaY To My LoVeLy SisTeR


Happy Birthday KaK Im!!


Awal2 pagi dh msg kakak aku yg sorang ni.. nak wish birthday kat dia..

Dulu masa bujang, semua msg birthday akn aku hntr tepat 12 tgh mlm.. skrg bila dah kahwin, trs berubah.. hihihi.. tp kira ok gak la sbb aku msg memang awal betul.. be4 subuh.. kiranya pakej utk kejut dia bangun sekali la.. hehehe..


Bila aku msg sempat usik dia.. wish semoga dia cepat tambah baby.. tp aku balik yg kena sbb dia kata tunggu baby aku dulu.. hihihi.. tp tu semua rezeki dari Allah kan.. aku & encik adiey berusaha & berdoa, selebihnya kitaorg serahkan pd Allah..


Untuk Kak Im, Selamat Hari Lahir yg ke 28.. semoga dimurahkan rezeki, dilindungi Allah sentiasa & bahagia selalu.. luv u so much!!

Hari ni jugak merupakan hari pertama bekerja di tahun 2011.. semuanya masih sama.. cuma mungkin lebih bersemangat sbb tahun baru so azam pun banyak la kan.. hihihi.. hope azam tu xkan sekadar angan2 jer..


Chaiyok2 zana!!

2 comments:

  1. hapy bday to her and happy new year to u n family...semoga 2011 akan memberi lebih byk rezeki pd akak.

    ReplyDelete
  2. eja kamal, thank u so much dear..

    happy new year!!

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..