Wednesday, January 19, 2011

FirsT BirthDay aS WiFe


Memandangkan esok adalah kali pertama encik adiey akan celebrate birthday sebagai seorang suami, so semestinya akn jadi 1 kenangan yg indah untuk dikenang..

So, hari ni aku nak imbas balik kenangan aku celebrate birthday kali pertama sebagai isteri.. dah lama pun birthday aku ni.. tapi since masa tu xaktif dalam blogging, so kali ni aku akn citer kenangan tu semula yer..

Even dah lama, aku tetap ingat sebab tu kenangan yg indah dalam hidup aku sebagai seorang isteri..


Kali pertama celebrate birthday sebagai isteri..
Kali pertama celebrate birthday pada 1 Ramadhan..


Birthday aku tahun lepas memang jatuh pada 1 Ramadhan.. feel tu sgt lain..

Semua ucapan gabungan "happy birthday + selamat berpuasa".. pakej terus!! hihihi

Tepat 12 mlm semestinya encik suami dah nyanyi lagu Happy Birthday..

Perasaan yg indah & sukar nak digambarkan.. merasai pengalaman diraikan oleh suami tu memang sangat indah!!!!!


Petang tu macam biasa, encik adiey ambik aku kat office pukul 4.30 petang.. terus gie Alamanda.. memang ramai orang time tu sebab first puasa, so semua nak makan kat luar la kot..

Encik adiey terus booking seat kat Pizza Hut.. sementara tunggu buka puasa, jalan2 dulu.. tapi x jalan sangat pun.. konon hari pertama puasa kan..


Time ni dah terfikir, 'hadiah apa eh yg encik adiey nak bagi??'

Sebab xde hint langsung tentang hadiah birthday aku.. of course la nak hadiah kan?? hihihi.. lagipun birthday pertama sebagai isteri.. feel tu lain cikit la kan..

Buka puasa kat Pizza.. then dapat sesuatu dari encik adiey..
-
-
-
-

Cute kan??? Bukan cute jer, tapi sangat yummyyyyy!!

Tu chocolate yer.. bukan cake.. ramai yg ingat cake.. since celebrate berdua jer, so aku memang dah pesan awal2 xnak cake.. takut x habis jer nanti if beli cake..

Encik adiey kata since aku suka chocolate, so dia decide tempah chocolate jer.. chocolate istimewa ni encik adiey tempah dari Chocoqaseh Coklat..

Masa makan ni dah x ingat hadiah.. maklumlah time buka puasa selera makan tu lebih..

Sampai rumah dapat surprise hadiah dari encik adiey..

Hadiah birthday pertama sebagai isteri dari encik suami tersayang..

Handbag CarloRino.. suka sangat material handbag tu..

Thank u so much sayang!!!

Ni pulak kad birthday dari office.. doa serta ucapan daripada boss & staff.. luv it so much..

Esok insyaAllah giliran encik adiey utk merasai pengalaman pertama celebrate birthday sebagai suami..


Semoga esok akan membawa kenangan indah dalam hidup kami berdua!!

2 comments:

  1. faiz, birthday aku dah lama lepas... tp apapun, tq so much yer..

    tu bukan kek.. tp chocolate.. cantik kan??

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..