Monday, December 19, 2011

Mood Bercuti Di Hari Isnin



Selamat pagi semua.. hope hari ni lebih ceria dari biasa yer.. hari ni no Monday Bluessss bagi aku.. bangun pagi dengan ceria.. banyak kisah menarik yang berlaku semalam.. lagipun, start esok aku akan mula bercuti..perasaan memang best kan bila nak bercuti ni..

Apply cuti untuk esok sampai Jumaat nanti.. tapi yang bertambah bestnya bila Isnin depan pun cuti ganti untuk Krismas.. so hanya akan masuk keje pada Selasa minggu depan.. makanya saya akan bercuti selama 7 hari.. seronok!!!!!

X ada planning nak pergi mana2 pun.. memandangkan akak aku ada kursus kat Bangi minggu ni, maka dia bawak sekali la husband & semua anak2 dia stay rumah aku.. abang ipar aku apply cuti seminggu gak.. anak2 buah pulak memang tengah cuti sekolah, so tu yang senang nak berkampung kat rumah aku.. hihihi..

Bila akak aku kursus dari pagi sampai malam, jadi tanggungjawab untuk menjaga anak2 buah jatuh pada abang ipar aku, encik adiey & aku sendiri.. so masa tu mungkin akan digunakan untuk bawak diaorang jalan2.. semalam tengahri diaorang sampai, petang dah mula bawak berjalan.. tapi yang jadi mangsa dah tentulah encik adiey.. diaorang kan lebih manja dengan encik adiey dari aku sendiri.. 

Maka, hari ni marilah bekerja dengan sepenuh hati dengan semangat yang membara walaupun sebenarnya hati dah tertinggal kat rumah.. hihihihi..

Photobucket

24 comments:

  1. Seminggu cuti? best lor!!! Tapi kalau zana banyak cuti sambung la sampai new year! hihihii

    ReplyDelete
  2. heheh
    selamat pagi & selamat bekerja

    ReplyDelete
  3. wahhh bestnyer cuti lamer..
    cik fadh takley cuti lar, tgah sibuk skang . nk apply cuti pown takot..sob3..

    ReplyDelete
  4. Slmt bercuti. Akak kasik org lain cuti dlu, nxt mth org lain da senyap sunyi takdek nak berjalan lagi, baru pegi jalan2. Hihiww.. Aii.. tak saboo.. :D

    Motip??

    ReplyDelete
  5. enjoy ur holiday...
    weols cuti lama pun start Xmas nnt until awal bulan depan la

    ReplyDelete
  6. waaaa..lamanya cuti..berjalan sakan la nanti kan..boleh update entry banyak2..:)

    ReplyDelete
  7. Wah bestnyer... Hihihi.. Ros xdapat lagi nk bercuti nih... Kihkih...

    ReplyDelete
  8. amboi kak..lamanya bercuti..hehehe ape lagi..cuti2 malaysia la..hehe

    ReplyDelete
  9. sakannye cuti dia no...
    hujung tahun nie elok la perabis cuti.. akak ade lagi 17 hari cuti nie nak buat apa yer hehehe

    ReplyDelete
  10. lamenyer cuti... bestnyer... hjr jugak yg cuti da abis... huhu...

    ReplyDelete
  11. wah..awal cuti dia..huhu

    p/s : jgn lupa sign opsyen eh..;)

    ReplyDelete
  12. Selamat bercuti.. kalau bercuti, cutilah puas-puas.. kalau kerja, kerjalah puas-puas..hehe

    ReplyDelete
  13. Salam

    HEhe selamat bekerja..
    Seronok keje arini Isin.. (sedapkan hati)


    Follow here...
    Hope hit me back.. Thanks :)

    ReplyDelete
  14. ewahhhh..

    kemain lama cuti dia~ ni yang jeles ni. hihi. selamat bercuti ya

    :)

    ReplyDelete
  15. byk betul cuti ko yer...
    aku ni cuti pun dah abes...huhu...

    anyway, selamat bercuti!!

    ReplyDelete
  16. akak... hihi .

    tak nak jak qlah datang umah akak ke ? hihi .

    ReplyDelete
  17. smlm sy cuti arini keje fuh mls gile nk bgn hehehe

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..