Thursday, December 29, 2011

Spontaneous Thursday - Motivasi Diri




 Senyuman yang ikhlas mampu membahagiakan orang lain..
 


 Hanya kita yang tahu apa yang tersirat di dalam hati kita..
 


 Belajar memaafkan kesalahan orang lain..
 
P/S: kata2 semangat yang bagus sempena menyambut tahun baru 2012..

Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

11 comments:

  1. Salam

    camne nak memaafkan org..
    hurmmm :(

    ReplyDelete
  2. yerrpp..

    dalam proses beljar, sentiasa memaafkan orang lain.

    InsyaAllah :)

    ReplyDelete
  3. tq dear....bab senyum tu payah sket...sbb muka ni nk seriuss jek..iskkkk

    ReplyDelete
  4. kita mulakan tahun baru dgn azam baru dan perbaiki segala kesilapan diri kan.. suka quotes tu.. ^__^

    ReplyDelete
  5. akak.. harini ada mata ikan kat mulut qlah , tak leh sneyum la , sakit . huhu <---tetiba je ngadu kat akak , hihi .

    ReplyDelete
  6. macamana ya istilah memaafkan ni..sebenarnya kita dah berniat dan berkata kita dah maafkan orang yang aniaya kita..tapi kadang2 bila ingat perkara2 tu datang pula perasaan marah..hurm...

    ReplyDelete
  7. kalo x blh maafkan skrg take time utk memaafkan. dlm setahun dua, pasti boleh. yg penting, memaafkan dengan hati yg ikhlas sampai hilang segala kudis dan parut. br la persahabatan akan kembali spt sediakala. yg penting, jgn jd org yg suka berdendam. Allah tak suka :)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ