Tuesday, December 13, 2011

Senda Gurau

Terlebih disiplin...

Terlebih berangan

Terlebih bijak..

 
 P/S: maaf, entry autopublish di pagi hari.. minggu yang agak kelam kabut bagi diri aku.. take care guys!


Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

8 comments:

  1. dayang nurfaizah yg tak boleh tahan tu..hehehe :)

    ReplyDelete
  2. hahahaha lawak
    dah lama x baca lawak gini
    selalu kat kat utusan yg kecik tue khen...rindu gak nak bc komik

    ReplyDelete
  3. Terketawa Kak Nida baca dialog kartun tu semua, tapi memang pun... macam-macam perangai pelajar ni...

    p/s: Kalau ada masa singgahlah blog baru Kak Nida...

    http://ucualong.com

    ReplyDelete
  4. hahaha.. ilang kejap stress ni..

    ReplyDelete
  5. itulah pasal..apalah dayaku tu yang lucu tu..hehe

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ