Friday, December 9, 2011

Senda Gurau Di Pagi Jumaat

Susu:
Kata ayam pada lembu : Manusia itu kejam, Aku makan beras sikit aja dah diusir !!

Kata lembu : Helllo.. tu masih dikira baik, tetekku tiap hari diraba-raba, diramas-ramas, dipicit-picit, tapi kawinnya tidak!!!





Tertipu:
Jika kau jadi bunga aku rela jadi kupu-kupu.
Jika kau siang, aku rela jadi matahari
Jika kau samudera aku rela jadi ikan
Jika kau jadi monyet,
aku RELA, SUNGGUH, SUMPAH AKU RELA !!! 



KES TAK BERTEGUR SAPA:
Terjadi satu hari sepasang suami isteri ni berselisih faham.... dan tak
bertegur sapa.. Si suami ni nak bangun pagi pada esoknya.. tak tau macam
mana nak bagitau isteri supaya kejutkan dia pagi esoknya..Si suami ni dapat
idea..lalu dia tulis satu nota


'KEJUTKAN ABANG!! PUKUL 6.30 PAGI ESOK'


Esoknya si suami ni terlewat bangun... dia nak marah pun ada ... nak ketawa

pun ada kat isterinya. Nak tahu kenapa?... si suami ni terjumpala nota.......

'BANG!! BANG!! BANGUN BANG! DAH PUKUL 6.30 PAGI'



p/s: x sempat nak blogwalking pagi ni sebab kena hadir taklimat pelaksanaan SBPA.. will update & blogwalking later.. take care guys!






Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

14 comments:

  1. hihihih.. pepagi dah buat CINTA tersenyum

    ReplyDelete
  2. haha!
    tang part ramas tu xtahan. hehe

    ReplyDelete
  3. hahaha..thanx zana sbb dh buat sy ketawa pepagi lg..hehe

    ReplyDelete
  4. hahaha kasi note nak kejutkan mmg curlastt sangat si bini tue

    ReplyDelete
  5. hehehe! lawak~ lama dah x baca cerita2 lawak camni..

    ReplyDelete
  6. heheheh kelakar dan malu pun ada gak nie..

    ReplyDelete
  7. adoi laa.. logik jugak dia nak marah & gelak pun ye jgak.. pengajaran: gaduh2 jgak.. tp jgn la lelama.. bahaya oke! =)

    ReplyDelete
  8. aslkm...
    hari ni iza pakai baju biru laut ye...nak tegur takut salah orang plak..

    ReplyDelete
  9. hehe mmg lawak tp fadh bace da ptg..kire penglipur lara di ptg hari lah setelah semak kepala dgn SBPA . same la kiter..adoiii

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ