Tuesday, March 13, 2012

Sentiasa Pengantin Baru


Saya nak kekal romantis macam pasangan kat bawah ni..




Saya nak kekal berpegangan tangan macam pasangan kat bawah ni..





Saya nak kekal bahagia berpelukan macam pasangan kat bawah ni..




Walaupun usia perkahwinan dah melangkah hampir 37 tahun, namun mereka tetap seperti pasangan pengantin baru.. contoh yang selalu menjadi kebanggaan kami adik beradik.. love u so much ABAH & MAK!




Nota Cinta: rajin tanya tips kekal romantis dari orang yg dah lama berkahwin.. insyaAllah tips2 berguna tu boleh bantu kita untuk kekalkan kebahagiaan dalam perkahwinan..


Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

10 comments:

  1. sweet je kan :)
    sy x pnh tgk mak abah sy mesra2 gini, mak ayah mertua je romantik2 gitew, hewhewhew

    ReplyDelete
  2. nanak kekal gituew gak
    auwwwwwww suwitttt

    ReplyDelete
  3. Insya-allah contoh dah depan mata kita pun boleh juga...

    ReplyDelete
  4. alaa sweetnya.. romantik gitu.. :)

    ReplyDelete
  5. sweetnye....romantiknye....suka...suka...suka...

    ReplyDelete
  6. Aminnnn.

    Semoga kita yang tarikh nikah sama ni =p akan kekal bahagia berpimpinan tangan sampai ke syurga hendaknya.

    =)

    ReplyDelete
  7. kalau tny mak abah aku... sure jawapan nye adalah gaduh... wkakakakak sakat menyakat... xde la keje lain... tp kdg2 rasa aku jd camni dgn suami hasil dr pemerhatian terhadap mak abah... ahahahah boley???

    smoga kite kekal loving camni.. yeay

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ