Tuesday, April 17, 2012

Strawberry Kering Cameron Highlands!



Stoberi kering yang aku kirim dengan member yang kebetulan pergi kursus kat Cameron Highlands.. cantik jer box stoberi kering ni.. rasanya, sedapppppppp.. syoknya kalau dapat makan stoberi kering ni selalu.. ada sesiapa nak pergi Cameron bagitau la.. boleh kirim stoberi kering.. hihihi.. x malu betul puan zana ni tau!

Pantang dengar orang nak pergi Cameron, mesti nak kirim stoberi kering.. tapi hari tu masa sepupu pergi holiday kat Cameron, aku kirim jagung.. sebab masa tu teringin nak makan jagung Cameron.. padahal, memang selera tu mengada2 kan.. huhuhu.. 

Tapi x adalah dengan semua orang aku kirim.. just kalau kawan atau keluarga rapat jer la berani nak kirim2.. tu pun kirim berduit la kan.. x syokla kirim cakap jer.. segan pulak kan.. 






Kalau nak ke Cameron tu jalannya mendatar jer, memang syok la kan.. nak mendaki ke sana tu yang macam x sanggup (macam lah aku yang drive kan???).. tapi kalau jalan mendatar, bukanlah Highlands namanya puan zana oiiiiiii... agaknya buah stoberi pun x boleh nak hidup.. hihihi..

Nota Cinta: ingat stoberi, ingat member blogger yang paling best pernah aku jumpa.. sape tau blogger yang mana 1 aku maksudkan? PnStoberi, sila jangan malu2 nak mengaku yer.. hihihi

Photobucket

9 comments:

  1. klau BE dpt 1 box strawbeery jeruk, BE sorang leh hbskan..hehe favourite..

    ReplyDelete
  2. Aaaa... saya..saya.. *sambil jengket2 kaki nak angkat tgn.. teeheee.

    Alolorr..sweet tau zana ni.
    Miss u la Zana. Jom jumpa.. :D

    ReplyDelete
  3. yehh.. pn stoberi.... memang best

    ReplyDelete
  4. sedapnya stoberi tu...huhu

    ReplyDelete
  5. hehhee... masih ada simpanan dalam peti ais ni :)

    ReplyDelete
  6. Tak pernah makan pun... nanti nak try la.. eh eh? ni bermakna kene pergi lagi CH ni.. heee~

    ReplyDelete
  7. sedap mang sedap Zana, kalau tengah lapo memang sedap,tp kalau dah kenyang,gulanya rasa melekat...:))

    ReplyDelete
  8. salam da tak payah pegi cameron sekarang nak dapat strawberry kering..strawberry segar pun boeh dapat..

    like >>https://www.facebook.com/pages/Strawberry-Lover/294322727339489?ref=hl

    ReplyDelete
  9. sapa nk strawberi kering wasap 0194867519..untuk order n sbrg pertanyaan..tq

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..