Wednesday, April 25, 2012

WordLess Wednesday - Gelaran Ayah Untuk Dia


             

Perasaan terharu, gembira dan sedih melihat gambar ni.. terharu dan gembira kerana dia sememangnya suka dan mudah mesra dengan kanak2.. sedih kerana dia masih belum berpeluang untuk menggelarkan dirinya AYAH..

Ya Allah, kami bermohon agar ada rezeki dan peluang untuk kami mempunyai zuriat yang soleh dan solehah satu hari nanti.. Amin...

Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

18 comments:

  1. amin
    inshallah ader cuma cepat atau lambat jer :))

    ReplyDelete
  2. Sabar & berdoa insyaallah ada rezeki..... saya pon tgh berusaha nak tambah dah 10 thn ni... ehhehehhe

    ReplyDelete
  3. amin.... insyaallah akan ade rezeki tu...:)

    ReplyDelete
  4. Ada hkmah sume ni Zana,insyaallah ada rzki,yg pnting hdup kene hepi dan geli2 dgn suami..:)

    ReplyDelete
  5. insyaAllah dear..pasti akan sampai rezeki zana nanti =)

    ReplyDelete
  6. insyAllah dear..mudahmudahan ada rezeki untukmu...

    ReplyDelete
  7. Amin.. InsyaAllah ada rezeki akak n abg adiey nanti...jangan stress2 yer..

    ReplyDelete
  8. insyaallah zana...semoga kita semua dianugerahkan ngan rezki itu..amin

    ReplyDelete
  9. amin...insyaAllah..ada rezeki zuriat untuk kita semua..amin=)

    ReplyDelete
  10. Insyaalaallah...mesti ada..cuma rezeki tu lambat ngan cepat je..jgn putus asa yer...i followw...

    ReplyDelete
  11. InsyaAllah, semoga ada rezeki nanti.
    Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya

    ReplyDelete
  12. Insyaallah.. klaw ada rezki x kemana.. zwan doakan smoga kak zana cepat2 dapat timang anak.. nnati anak kak zana mesti comey.. :)

    ReplyDelete
  13. InsyaAllah Zana, suatu hari nnt... rezeki ada, cepat atau lambat... tu sume dgn izin Nya..

    ReplyDelete
  14. mama pun sayu jek bila tgk Mr B mesra layan budak2....perasaan yg samalah kita...

    ReplyDelete
  15. insyaallah..ada rezeki tu.. cuma lambat dan cepat je..

    byk2 berdoa dan berusaha ya :)

    saya turut mendoakan :)

    ReplyDelete
  16. ya ALLAH, zana....eka pun selalu rasa macam yg zana rasa skang...smoga ALLAH berikan kita zuriat yer

    ReplyDelete
  17. insyaAllah..yg ditunggu pasti akan hadir juga, cuba xtau bila. perbanyakkan doa, usaha, ikhtiar, tawakkal = duit

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ