Wednesday, February 23, 2011

Blogger MOF & Putrajaya

Rupanya ramai antara blogger yg aku pernah baca blog diaorang sebenarnya keje 1 Kementerian dengan aku.. cuma samada 1 Bahagian atau lain Bahagian jer..

Yang paling best, blogger 1 Bahagian dengan aku.. nicknuar a.k.a kak nik.. kadang2 gelak2 sebab baca komen masing2.. padahal duduk dekat giler tapi still komen dalam blog.. kak nik banyak bagi semangat untuk aku berblog.. kak nik jugak banyak bagi tips kat aku terutamanya lepas kahwin.. hihihi.. thanks kak nik..

Ada jugak member sebelah aku ni baru belajar buat blog.. tapi sebab asyik bz, so memang jaranglah dia update entry2 baru.. lagi sorang, bekas staff kat Bahagian ni pun ada blog.. azlan ayu a.k.a ayu.. blog ayu ni banyak cerita tentang kisah peribadi dia.. ayu ada baby girl yg cute!!

Kalau ikutkan, ada sorang blogger tegar ni memang aku pernah jumpa & borak2 dengan dia, honeysour a.k.a kak ana.. memang peramah & rajin bertegur sape.. setakat ni banyak jumpa kat cafe.. now kak ana tengah ada masalah,baby dia masuk hospital.. sama2 kita doakan baby dia cepat sihat yer..


Selain tu, ada 2 orang blogger yg aku sempat calling2 dengan diaorang.. Errina & Afikah.. diaorang memang peramah.. borak sambil gelak2 macam dah lama kenal.. best sangat bila dapat borak dengan diaorang..


Sorang lagi ni rajin bagi komen kat aku.. noraini aznan, antara blogger yg rajin komen kat blog & fb aku.. mula2 aku ingat yg aku ni lagi muda dari dia.. rupanya dia lagi muda.. perasannya lah aku ni kan... hihihi.. ampun yer!!


Ada jugak antara blogger yg keje 1 kementerian dengan aku dan dia buat business online.. masa nak order Crab Stick Popia tu, baru tau yg kak ejan ni keje 1 kementerian dengan aku cuma lain bangunan & bahagian jer.. terus rasa nak order lagi & lagi..


So, sape kata blog ni x best?? best tau!! dapat kenal ramai kawan baru.. kebanyakan blogger ni peramah so first time jumpa atau calling2 dah mesra..


Blogger yg duduk kat Putrajaya atau keje kat Putrajaya pun ramai rupanya.. nanti ada masa, aku nak buat bloglist blogger yg keje atau duduk kat Putrajaya la.. hope ada kesempatan untuk itu..


Sape2 yang duduk atau keje kat Putrajaya terutamanya yg keje dekat MOF, sudi2lah inform saya yer.. kalau nampak muka saya, tegur2lah yer.. esp Afikah.. sebab Ika ni pemalu sangat sampai x nak letak gambar dia dalam blog.. hihihi..


32 comments:

  1. wah..ramai rupanya... nnti dah list inform k...

    ReplyDelete
  2. tetiba jiran pun ade blog... mcm mana tu? hahahaha... takleh nak mengumpat jiran dah

    ReplyDelete
  3. hahaha...malu la zana ckp nor rajin...actually,pnh t'serempak dgn zana kt cafe...hihihi...nk tgr segan...;p

    ReplyDelete
  4. thanks zana.. akak dah tak segan lagi nk tegur zana. macam dah kenal lama lama lama lama...hihihi

    ReplyDelete
  5. meh N knlkn lg...sorg blogger MOF...zaza...die yg bg N set bsalin tu...

    ReplyDelete
  6. wahh..ramai rupanya..tapi kena hati2 takut termengumpat,...ahahha..

    ReplyDelete
  7. wahh..ramai rupanya..tapi kena hati2 takut termengumpat,...ahahha..

    ReplyDelete
  8. aip akak ni nk kne babab ni....siap ckp pemalu bgi hahaha....tp mmg pemalu pun hehe...jgn risau kak,klu ika nmpk akak kt mane2 ika tegur punye hehe.... ;p

    ReplyDelete
  9. semue nye tegar2 belaka..ehe..keep blogging :)

    ReplyDelete
  10. eh..eh, ada link akak kat situ, hehhee.. tu ler, kecik jer MOF tue, ramai blogger kat area putrajaya nie... akak pun sebab berniaga, bila calling2, lerr dalam putrajaya jer...hehhe

    ReplyDelete
  11. O..akk kt ptrjya ke..
    kte pn kt ptjya gak...;-)
    tp bkn MOF la...

    ReplyDelete
  12. kalu jumpa mesti malu tp kalu dlm blog ramah kan..

    ReplyDelete
  13. uik... MOF jugak ke? samelah kite...;) bahagian mane?

    ReplyDelete
  14. best kan zana bila kenal and dapat berjumpa dengan blogger laen...
    macam nadia ni kan baru tau ramai yg duk kuantan, tp tak pernah berkesempatan utk jumpe...

    ReplyDelete
  15. faiz farish, xpe.. jiran aku ok dgn aku.. x pernah buat hal.. hihihi

    ReplyDelete
  16. noraini, mmg rajin pun.. tu yg bertambah suka nak kawan dgn nor..

    ReplyDelete
  17. kak ana, zana pun dah xsegan jumpa akk.. sbb akak pun rajin tegur zana.. zana doakan dani cepat sihat yer kak..

    ReplyDelete
  18. bunga, mesti x ngumpat punya sbb semuanya baik2 belaka..

    ReplyDelete
  19. afikah aziz, mmg pemalu kan.. nnti x tegur siaplah..

    ReplyDelete
  20. mamalyna, setuju!! rupanya dekat jer kan..

    ReplyDelete
  21. zal88, keje mana dear? still putrajaya.. so boleh keep in touch ok..

    ReplyDelete
  22. marinahunny, tp x semua pemalu.. sbb mmg jenis ramah kan..

    ReplyDelete
  23. ain, yup dear.. MOF , bahagian Undang-Undang... ain bhgian mana?

    ReplyDelete
  24. nadia, mmg best dear.. xpe, ada masa nnti boleh jer jumpa, yg pntg keep blogging utk tmbh lagi ramai kawan baru..

    ReplyDelete
  25. zaza, MOF jugak eh? bahagian mana eh?

    ReplyDelete
  26. a'ah..bleh je..
    kte kt kOmpleks e...
    KPT...;-)

    ReplyDelete
  27. saye pun MOF jugak..x nak kalah tu...hehehe...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..