Wednesday, February 9, 2011

MooD JaHaT = BaD MooD

Mood hari ni agak kurang.. maybe sebab pagi tadi ada kejadian yang agak menyedihkan berlaku.. nasib baik ada suami yang memahami..

Sampai office makan nasi lemak dengan tahap berseleranya.. ada yang perli2 & buat sangkaan yang salah bila tengok aku makan dengan penuh selera..

Tapi aku abaikan jer.. sebab xnak mood sedih datang balik..

Then berlaku adegan sesi meluah perasaan dengan kawan baik.. nasihat dia memang berguna.. tapi aku dengar x dengar jer.. masuk telinga kanan, keluar telinga kiri.. sebabnya aku x fokus..

Blogwalking dapat kenal blogger baru.. satu tempat keje rupanya.. cuma lain Bahagian & tingkat jer.. xlama lepas tu kitaorang calling2.. rupanya masalah dia & aku lebih kurang serupa.. lega bila dapat luah perasaan dengan orang yg ada hadapi masalah yg sama.. lebih memahami..

Hari ni aku cuba belajar untuk lebih relaks.. cuba jauhkan diri dari fikir benda yg boleh serabutkan kepala ni.. aku yakin aku boleh.. even susah, tapi demi kebaikan aku sendiri terpaksa jugak aku cuba..

p/s: sorry kalau entry agak emo.. will update later..

18 comments:

  1. zanaa~ cakkk ;)

    huhu saje nak hiburkan zana

    ReplyDelete
  2. Dear zana,

    Kita kalau sedih mesti makan banyak juga... huhuhu jgn sedih2 tau..

    ReplyDelete
  3. wah dpt jumpa blogger satu tmpt kerja...best tu

    ReplyDelete
  4. akak folo jijah tak tinggalkan jejak pon..sebbaik jumpa akak balik...

    xmo emo2 yer kak :)
    chill...

    ReplyDelete
  5. folo & BW..

    mehla jenguk belog ai..

    salam kenal!(^_^)

    ReplyDelete
  6. kalo aku sedih aku salu tido..ahaha

    ReplyDelete
  7. alo...takmo la sedih2, nanti tak comey...ok tenyyyuummmmmmmmmmm

    ReplyDelete
  8. xmo sedih2....senyum ckt kak hihi ;)

    ReplyDelete
  9. dd, tq sbb sudi hiburkan hati zana.. comel jer dd main cak2..

    ReplyDelete
  10. daleela, tq dear for ur support.. xnak mkn banyak lg, nnti gemuk..hihihi

    ReplyDelete
  11. faiz, mmg best.. leh calling2 lagi..

    ReplyDelete
  12. cik azizah, thanks sudi comment yer.. nasib baik dapat jejak kan.. apalah akk ni kan..hihihi

    ReplyDelete
  13. noremy, salam kenal dear..thanks sudi follow my blog..

    ReplyDelete
  14. jiji yu, tido?? nanti aku cuba tips ko ni k..

    ReplyDelete
  15. eka, dah senyum dah ni.. thanks sudi ceriakan hari zana..

    ReplyDelete
  16. afikah aziz, tq dik.. akk dah senyum lebar hr ni.. hihihi.. thanks sudi komen..

    ReplyDelete
  17. relax tau..jgn pk bnyk sgt ek.. :)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..