Monday, February 21, 2011

FaCeBLoG TerBaiK!!



Aku tau aku agak ketinggalan dalam isu FaceBlog ni.. sila jangan gelakkan aku yer.. sebabnya aku ni online weekdays jer.. kalau betul2 bosan, barulah online on weekend, tu pun guna hp jer..

So isu FaceBlog ni aku baru tau hari ni..
tu yg baru sempat nak kecoh2 kat blog aku ni.. pada yg dah tau, bagus!! korang memang terbaik la.. cepat jer tau isu2 semasa ni.. pada yg belum tau, xpe.. sebab aku pun baru tau.. hihihi

Memang bagus la FaceBlog ni kan.. dapat tambah lagi ramai kawan baru dalam dunia blog.. lagi banyak cerita yg kita boleh tau..

So x rugi rasanya kalau kita join FaceBlog ni.. esp bagi yg suka nak naikkan trafik blog.. aku memang zero bab trafik2 ni sebenarnya.. tapi nak jugak cakap yg FaceBlog ni boleh naikkan trafik blog (berdasarkan cerita dari kebanyakan blogger yg dah join)..


Kalau nak tau lebih lanjut, boleh terjah
FaceBlog ni ok.. aku dah join, korang bila lagi??

4 comments:

  1. salam perkenalan...singgah kembali sambil2 follow...

    macam mana nak letak logo tue kat sidebar???

    ReplyDelete
  2. baru tau jugak! haha XD thanx ye cik puan! ^_^

    ReplyDelete
  3. shah-kayrul, thanks sudi singgah..

    logo kat tepi tu eh..mula2 gie kat design, then add gadjet.. pilih HTML.. nak lebih lanjut, try tutorial ni..

    http://tutorialuntukblog.blogspot.com/2010/02/bagaimana-letak-kod-htmljavascript.html

    if x dpt buat, bgtau yer..

    ReplyDelete
  4. squarecut ring, sharing is caring dear..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..