Monday, February 21, 2011

SeTaHuN PunYa CeRiTa


Sabtu hari tu, aku berjaya menjejakkan kaki ke Mid Valley.. giler poyo statement aku ni kan.. xkisah la korang nak gelakkan aku ke, nak kata aku ni poyo ke asalkan aku nak bagitau yg aku berjaya jugak shopping kat Mid Valley weekend hari tu..

Sebenarnya, bukan aku x pernah gie Mid Valley ni.. banyak kali jer dah gie.. lagi2 masa zaman awal2 bercinta dulu.. hihihihi..

Tapi last aku gie Mid Valley adalah setahun yang lepas.. giler punya lama x jejak kaki kat Mid Valley tu.. ye lah, tahun lepas bz nak prepare untuk kahwin.. so shopping barang kahwin jer la kan.. lepas kahwin, sibuk nak cari barang kelengkapan rumah pulak..

Sampai Mid Valley, nak cari parking memang susah la kan.. shopping complex ni hari apa jer la tak penuh kan.. tak kiralah weekdays ke, belum gaji ke, tetap ramai jer orang kan..




Tapi bila dah setahun tak ke Mid Valley, terus aku tak ingat kebanyakan kedudukan shop lot kat mana.. so kenalah tengok map banyak kali.. hihihi..

8 comments:

  1. wah! akak besarnya tedyy kat belakang tu. comel :)

    kua jenjalan dengan hubby yaa :)

    ReplyDelete
  2. hehehe...kita pun teruja bila pegi sn...tp byk sgt kedai smpi tak terpusing...

    ReplyDelete
  3. miza yusof, ingatkn akk yg comel.. hihihi.. gurau jer.. mmg comel pun teddy bear tu..

    weekend mmg kena habiskan masa dgn husband..

    ReplyDelete
  4. faiz farish, dah setahun aku x gie so mmg over seronok.. hihihi

    ReplyDelete
  5. errina, tau xpe.. mmg x pusing habis pun.. xpusing habis pun dekat 3 jam kat situ.. huhuhu..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..