Monday, February 14, 2011

14 FeBRuaRi - SeTaHuN YanG LaLu


14 Februari 2010 merupakan salah satu tarikh yang memberikan kenangan manis & bahagia untuk aku ingat selamanya..

14 Februari 2010 merupakan detik pertunangan antara aku & encik adiey.. mengikat tali pertunangan setelah 9 tahun bersama sememangnya detik yang terlalu indah untuk dikenang!!





Setahun dah berlalu.. tapi kenangan saat jari manis disarungkan cincin tu tetap kuat dalam ingatan ni.. harap kenangan tu akan terus kekal abadi selamanya..


Tiba2 rasa rindu saat2 berdarah manis!! sememangnya memang MANIS & INDAH!!!

So hari ni bangun pagi dengan senyuman!! tiba2 No Monday Bluesss.. hihihihi..

10 comments:

  1. hepi eniveseri "bertunang" he3..

    ReplyDelete
  2. manis je kan bila ingat saat2 macam tu....


    nadia ader buat special entry untuk zana...nanti tgk ya...

    http://nadiadania.blogspot.com/2011/02/sungguh-takku-sangka.html

    ReplyDelete
  3. selamat ulang tahun pertunangan :)

    ReplyDelete
  4. keje kat MOF kan?bahagian mane ek?

    ReplyDelete
  5. nadia, mmg manis utk dikenang.. thanks dear utk special entry tu.. nanti zana buat entry khas utk nadia lak..

    ReplyDelete
  6. zaza, yup.. keje MOF.. bahagian undang-undang.. MOF jugak eh?

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Selamat Datang 2016

Assalamualaikum.. Selamat datang 2016.. Semoga tahun 2016 ni akan membawa lebih banyak berita gembira buat kita semua.. 5 bulan menyep...